קורטואה: "להעניק לברצלונה אליפות? הוכחנו שאנחנו טובים יותר"

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

במקביל לניסיונות לחדש את עונת 2019/20 בחודש יוני, שוער ריאל מדריד נשאל על תרחיש בו הליגה מסתיימת לפני הזמן והצהיר: "לא הוגן להעניק לברצלונה אליפות, סיימנו מולם בתיקו וניצחנו. רוצים שהליגה תתחדש"

(גודל טקסט)

לא רק בגרמניה מתחילות כל הקבוצות להתייצב לבדיקות קורונה. החל ממחר (רביעי) גם בספרד יחלו כל מועדוני הליגה הבכירה לערוך בדיקות קורונה לכל אנשי הצוות, השחקנים וההנהלה, במטרה לקבל אור ירוק לשוב לאימונים מלאים ולחדש את עונת 2019/20 בחודש הבא.

ולמרות זאת, כמובן שעדיין מרחף החשש שהעונה לא תוכל להתחדש ו/או להגיע לסיומה במקרה של התפרצות הנגיף בין שחקני הליגה. זו גם הסיבה ששוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה, נשאל היום כיצד צריך לסיים את העונה במקרה שהיא לא תתחדש. כידוע, ריאל מדריד הפסידה במשחקה האחרון 2:1 לבטיס, שבוע לאחר הניצחון בקלאסיקו שהעלה אותה לפסגה, ובמקביל ברצלונה ניצחה, חלפה על פניה בטבלה ויצאה ל"פגרת הקורונה" כשהיא בפסגה – ואולי גם תוכתר לאלופה, כאמור אם התקווה לחדש את העונה תתנפץ לרסיסים.

"זה לא יהיה הוגן להכתיר את ברצלונה לאלופה", אמר קורוטאה באופן מתבקש, אבל גם סיפק הסבר מפתיע, "אנחנו סיימנו נגד ברצלונה בתיקו (0:0) וניצחנו אותם בסיבוב השני (0:2), אז הוכחנו שאנחנו יותר טובים מהם העונה", טען הבלגי.


טר שטגן וקורטואה בקלאסיקו האחרון (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images, David Ramos/Getty Images)

"אנחנו במרחק שתי נקודות בלבד מברצלונה, ברור שאנחנו יכולים לזכות באליפות", המשיך קורטואה, "זה יהיה לנו רע אם העונה לא תתחדש. אם יחליטו להעניק לברצלונה את התואר, זה לא הוגן לדעתי – לא צריך למדוד את זה לפי ההפרש המינימלי בטבלה במצב הקיים. באנגליה אפשר להבין אם יכתירו את ליברפול לאלופה (מובילה ביתרון היסטורי של 25 נקודות), אבל המצב פה שונה. אני רוצה שנסיים את העונה, נותרו 11 מחזורים וזה מוקדם מדי כדי להכריע אליפות".

לשאלה הוא אינו חושש להידבק, אמר קורטואה: "אני חושב שצריך לסיים את הליגה, אבל כמובן שהבריאות קודמת לכל. צריך לנקוט בכל אמצעי אפשרי ולוודא במאת אחוזים שהשטח נקי כדי שנוכל לחזור לשחק, כי ידוע שיש גם א-סימפטומים שיכולים להדביק. אני לא יכול להגיד שאני פוחד, זו לא המילה הנכונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי