אחרי חודשיים בבידוד: שחקני ברצלונה וריאל עברו בדיקות קורונה

שחקני ברצלונה בבדיקות קורונה
שחקני ברצלונה בבדיקות קורונה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

משעות הבוקר המוקדמות, בזה אחר זה החלו להתייצב במתחמי האימונים מסי, סוארס, בייל, הזאר ושאר הכוכבים הגדולים בספרד שנבדקו במטרה לשלול אפשרות שחלו בנגיף. האימונים יחודשו בשבוע הבא?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מתחמי האימונים של ברצלונה וריאל מדריד עברו אתמול (שלישי) חיטוי מלא לקראת פתיחת הדלתות ובתקווה החזרה לשגרה. כחלק מהניסיון לחדש את עונת 2019/20 ב"לה ליגה" בחודש הבא, ברצלונה הייתה הראשונה מבין 20 הקבוצות שערכה בדיקות קורונה לכל שחקני המועדון, אנשי הצוות המקצועי והעובדי.

משעות הבוקר המוקדמות, ניתן היה לראות את שחקני ברצלונה מתייצבים במתחם האימונים לראשונה מזה חודשיים – ורבים מהם עם מסכות על פניהם. כשעה לאחר מכן, גם שחקני ריאל מדריד הגיעו למתחם האימונים בוולדבבאס והחלו להיבדק. בהמשך היום גם אתלטיקו מדריד תצטרף לסבב הבדיקות. כידוע, מאז ה-13 במרץ לא הגיעו שחקני ברצלונה למתחם חואן גאמפר, קרוב לחודשיים שהם נשארו בבתיהם כמו כל שחקני הליגה כחלק מהנחיות הבידוד בספרד, אחת המדינות שסבלה הכי קשה מהתפשטות הנגיף ועודנה סובלת, 


הבוקר בשעה 08:30 שעון מקומי, החלו כוכבי ברצלונה להגיע בזה אחר זה לצורת בדיקות קורונה. הצפי הוא שתוך 24 שעות יתקבלו התוצאות של שחקני ברצלונה, ריאל מדריד וגם אתלטיקו מדריד שתבדוק את שחקניה בהמשך היום – בתקווה שכולם יימצאו שליליים לנגיף ויוכלו לשוב לשגרת אימונים קבוצתית לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא.

בברצלונה, הראשונים להגיע היו סרג'י רוברטו, איבן רקיטיץ', קלמנט לנגלה, מארק אנדרה טר שטגן, נלסון סמדו וארתור מלו וכשעה לאחר מכן התייצבו בין השאר גם לואיס סוארס וליאו מסי. כל שחקן שהה במתחם במשך כ-20 דקות ועזב את המקום, כמובן בהמתנה לתוצאות. לאורך היום יגיעו כל השחקנים ועובדי המועדון כדי להשלים את ההליך.


ליאו מסי (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)


לואיס סוארס (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)


דה יונג (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)


סרג'י רוברטו (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)


לנגלה מתייצב לבדיקה (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)


טר שטגן, גם באוטו עם כפפות (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי