מונצ'י הכחיש את הדיווחים: "אין שום דבר בין סביליה לראקיטיץ'"

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

המנהל הספורטיבי של האנדלוסים הפריך את השמועות ופסל קאמבק אפשרי של הקרואטי לרמון סאנצ'ס פיחואן: "אנחנו עדיין צריכים להבין איך שוק העברות יתנהל לאחר משבר הקורונה"

(גודל טקסט)

כדי לחזק את החלק ההתקפי של ברצלונה באחד מבין ניימאר או לאוטרו מרטינס, הקבוצה מבירת קטאלוניה יודעת שתצטרך לבצע מכירת חיסול בקיץ ואחד השמות שסומנו כמועמדים לעזיבה הוא איבן ראקיטיץ'.

בעקבות כך, שמו של הקשר הקרואטי בן ה-32 קושר למועדונים כמו אינטר, פריז סן ז'רמן וגם קבוצתו האחרונה של ראקיטיץ', סביליה, עימה זכה בליגה האירופית, הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו בחזרה. אולם, המנהל המקצועי המיתולוגי של האנדלוסים, מונצ'י שהיה אחראי להבאתו של השחקן לקבוצה בשנת 2011, סיפר כי הוא כלל לא נמצא בתוכניות שלהם לעונה הבאה.

"בין לסביליה לראקיטיץ' אין שום דבר", אמר מונצ'י ב'מוצ'ודפורטה' והבהיר: "מה שקורה בברצלונה, לא קשור לסביליה. זה לא אומר שאנחנו פוסלים זאת על הסף, אבל אנחנו עדיין צריכים להבין איך שוק העברות יתנהל לאחר משבר הקורונה".


"אין שום דבר בין סביליה לראקיטיץ'". מונצ'י (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)

כאמור ראקיטיץ' הגיע לסביליה משאלקה בשנת 2011 תמורת 2.5 מיליון יורו בלבד, והפך במהרה לאחד השחקנים החשובים בקבוצה ולבכירים בליגה הספרדית. בתום שלוש עונות מוצלחות ברמון סאנצ'ס פיחואן, נרכש על ידי ברצלונה ב-18 מיליון יורו והיה שותף פעיל לעונת הטרבל ההיסטורית של לואיס אנריקה בעונת 2014/15 ואף כבש את השער הראשון בגמר ליגת האלופות נגד יובנטוס.

למרות זאת, בעונה האחרונה איבד את מעמדו והפך לשחקן ספסל קבוע אצל ארנסטו ואלוורדה וגם אצל קיקה סטיין מעמדו לא היה יציב עד הפסקת הליגה. לכן, נראה שגם הקרואטי ישמח לעזוב בעצמו את האלופה הספרדית, על מנת לזכות בדקות משחק רבות יותר במועדון אחר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי