עמד בהבטחתו לזידאן: אדן הזאר כשיר לפתיחת האימונים

אדן הזאר
אדן הזאר | BALDESCA SAMPER/AFP via Getty Images

הבלגי התאושש מהניתוח שעבר בחודש מרץ ועל פי הדיווחים גם הצליח "להדהים" את מאמנו, שהתרשם מהמשקל בו נמצא הכוכב על אף הסגר הממושך והבידוד הביתי: "התקופה הזו הייתה מתנה לשחקנים פצועים", אמר עליו קורטואה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אדן הזאר אמנם הגיע תמורת כמאה מיליון יורו לריאל מדריד מצ'לסי בקיץ שעבר, אבל עונת הבכורה שלו בבלאנקוס בינתיים מוגדרת כאכזבה עצומה. הקשר הבלגי, שחגג את יום הולדתו ה-29 בינואר האחרון, הגיע לאימוני פתיחת העונה במשקף עודף וניצב תחת ביקורות נוקבות על אורח חייו הספורטיביים, לאחר מכן גם נפצע ובסך הכל רשם עשר הופעות ליגה, בהן כבש פעם אחת בלבד, וגם בליגת האלופות שותף בחמישה משחקים בלבד בשלב הבתים והספיק לבשל פעם אחת בלבד.

אם לא די בצרות הללו, הזאר נותח במרץ האחרון בקרסול, אלא שבחסות "פגרת הקורונה" התאושש בזמן כדי להצטרף לפתיחת האימונים של ריאל מדריד ביום שני הקרוב. ביום רביעי הוא הגיע לראשונה לאחר שבועות ארוכים למתחם האימונים של המועדון, שם עבר עם יתר חבריו בדיקות קורונה, ולפי הדיווחים "הדהים את זינדין זידאן".

בניגוד לפתיחת העונה, הפעם מאמן ריאל מדריד, כך נטען, נפעם ממצבו הבריאותי של אדן הזאר, שבהחלט ניכר עליו כי עבד קשה כדי להתאושש מהפציעה וגם הצליח לעמוד במילתו והתנזר מהרגלי האכילה שלא אחת פגעו בו, כפי שגם העידו חבריו בעבר. הזאר בעצמו נשאל על כך עוד בעיצומה של מגפת הקורונה והודה: "אני משתדל לא לאכול הרבה, אבל זה קשה לי. אני מאוד משתדל לא לאכול לחמניות, אבל לא קל לי".


כעת, לפי הדיווחים, זידאן התרשם ממשקלו של הזאר וגם חברו לנבחרת בלגיה ולקבוצה, טיבו קורטואה, סיפר "תקופת הבידוד הזו הייתה מתנה עבור הקבוצות בכל הנוגע לשחקנים פצועים, זה איפשר להם להכין אותם במאת האחוזים". אז 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי