Sport1 Banner

חמישה חברי דריקטוריון הגישו תביעה נגדו, אגנסו: "האמת תצא לאור"

דויד אגנסו
דויד אגנסו | לה ליגה, רשמי

ספרד עדיין סוערת מפרשת השחיתות בה מעורב יו"ר ארגון השחקנים שמכחיש ולא מתכוון להתפטר: "זה שקרי לחלוטין, אני מאוד רגוע, הכוונות שלנו הן הטובות". דה חאה ומאטה ויתרו על תפקידם כסגנים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יממה לאחר הפרסום ב"מארקה" על כך שדויד אגנסו, חלוץ העבר של בית"ר ירושלים שמכהן כיום כיו"ר ארגון השחקנים בספרד, הואשם בשחיתות – והפרשה ממשיכה להיות בסדר היום. "ההאשמות של סאיס צ'קה, מנכ"ל הליגות הנמוכות, נראו רק קצה הקרחון", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".

 
בספרד דווח כי דויד דה חאה וחואן מאטה, שחקני מנצ'סטר יונייטד, הגישו את התפטרותם ומעבר לכך – חמישה חברי הדירקטוריון הגישו תלונה נגד אגנסו בשל שלושה פשעים אפשריים של ניהול לא הוגן, שוחד וחשיפת סודות ודרשו את התפטרותו. הוא מסרב לכך.
 
 
נטען נגד אגנסו כי השתמש בכוחו לצורך אינטרסים אישיים ושהוצאות הארגון גדלו בכמעט מיליון וחצי יורו. תתבצע חקירה האם פנה לסוכנויות בלשים. "הייתה עליית שכר משמעותית שלא נבעה מסוג כלשהו של מטרה אובייקטיבית".
 

אגנסו הכחיש את הטענות: "זה שקרי לחלוטין. עורכי הדין שלי כבא עובדים על זה, אנחנו ננקוט בפעולות המתאימות. מאז אוגוסט היינו בלחץ, ההאשמות הללו שקריות. כשאדע מי עומד מאחורי זה – אספר זאת. האמת היא אחת – והאמת תצא בקרוב".
 
 
עוד אמר: "אני מאוד רגוע, אני יודע מה אני מסוגל לתרום, מה עשיתי עד עכשיו. אנחנו עובדים בשקיפות ובכנות והכוונות שלנו הן הטובות ביותר".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי