Sport1 Banner

בן משפחתו של מסי חשף מדוע הוא לא יפרוש בארגנטינה

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

בן דודו של הפרעוש הסביר שהמצב ברוסאריו הוא "כמו גיהנום" והבהיר: "הפשע זה הדבר היחיד שיכול למנוע ממנו חזרה". וגם: הימים במגרש בשכונה והחלום לראות אותו במדי ניואל'ס אולד בויס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ליאו מסי רמז לא מעט פעמים כי הוא ישמח לסיים את הקריירה שלו בניואל'ס אולד בויס הארגנטינאית, הקבוצה בה החל את דרכו בתור ילד לפני שעבר בגיל 13 לברצלונה. למרות הרצון של הפרעוש, בן דודו מקסי ביאנקוצ'י הסביר הערב (רביעי) כי מדובר באפשרות קלושה.

"ליאו מאוד אוהב את ארגנטינה, אבל  הרבה פעמים אנשים פה לא מבינים אותו", מסביר ביאנקוצ'י. "אם לא היה כל כך הרבה פשע ברחובות, אין לי ספק שהוא היה חוזר לשחק בארגנטינה. הפשע זה הדבר היחיד שיכול להשפיע על ההחלטה שלו ולמנוע ממנו לחזור לעונת פרישה.

"החלום שלי הוא לראות את מסי משחק במדי ניואל'ס אולד בויס, אבל זה מורכב ומסובך מאוד", מודה ביאנקוצ'י. "קשה לי לדמיין את ליאו משחק בדרבי הגדול של רוסאריו, הרי הילדים שלו יצטרכו ללכת לבתי ספר והעיר הזו היא כמו גיהנום".

מסי בצעירותו: "ליאו שיחק איתנו בשכונה, כולנו היינו גדולים ממנו מבחינה פיזית, והחבר'ה כל הזמן אמרו 'משוגעים, תוציאו אותו מהמגרש, אנחנו נהרוג אותו'. כשהוא היה בן שמונה או תשע, הייתי קם מוקדם בימי שבת בבוקר והולך לראות אותו משחק. הוא היה עושה דברים מדהימים, זה היה לא יאומן".

ביאנקוצ'י הוסיף: "מבחינתי חואן רומן ריקלמה הוא 'מספר 10' האחרון בכדורגל, אבל מסי עושה הרבה דברים דומים. אנשים מצפים ממנו כל הזמן להבקיע גולים והרבה, אבל לא מבחינים בכל המהלכים שהוא עושה ובבישולים הרבים שלו".

 
עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי