יעזוב את ברצלונה? טודיבו: "אשמח להמשיך בשאלקה"

ז'אן-קלר טודיבו
ז'אן-קלר טודיבו | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

הבלם הצרפתי בן ה-20 מעוניין להישאר בגלסנקירשן גם אחרי תקופת ההשאלה: "התאקלמתי מהר מאוד והמערכת כולה מושלמת, אבל בימים אלו אני חושב רק על סיום העונה"

קבוצות: שאלקה ברצלונה
(גודל טקסט)

ז'אן-קלר טודיבו קיבל לפני שנה את הצ'אנס של חייו לאחר שעזב את טולוז הצנועה לברצלונה הגדולה בגיל 19 בלבד, וכדי לקבל דקות משחק הושאל לשאלקה הגרמנית, אך הבלם הצרפתי חשף היום (שבת) בראיון בגרמניה כי ישמח להישאר במועדון מהבונדסליגה גם בתום פרק ההשאלה.

"האמת שאני רוצה להישאר כאן", אמר ז'אן-קלר טודיבו ל'בילד'. "האצטדיון, האוהדים הנלהבים, והמאמן דיוויד ואגנר נותן לי הרבה ביטחון. התאקלמתי מהר מאוד והמערכת כולה מושלמת".

עם זאת, טודיבו לא רוצה לחשוב יותר מדי רחוק, ולקראת שובה של הבונדסליגה היום בשעות אחר הצהריים והדרבי של חבל הרוהר מול דורטמונד (16:20, שידור ישיר בספורט2) הוא מקווה רק לסיים את העונה: "השאיפה לסיים כאן את העונה ולסיים במקום טוב בטבלה הן המטרות שלי בימים אלו".

כאמור טודיבו לא ממש השתלב בברצלונה ובשנה שלמה שיחק חמש פעמים בלבד בכל המסגרות, בשאלקה לעומת זאת כבר רשם שבע הופעות – חמש בליגה ועוד שתיים בגביע – וייתכן ששני הצדדים ישמחו אם הבלם המוכשר ימשיך בשאלקה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי