טכני ומהיר, אך צריך להשתפר בהגנה: הכירו את המגן שמועמד לברצלונה

סרג'יניו דסט
סרג'יניו דסט | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

בספרד ניתחו את היכולות של האמריקאי בן ה-19 של אייאקס, סרג'יניו דסט, שעשוי להגיע בעונה הבאה לבירת קטאלוניה. עוזר מאמן נבחרת ארה"ב לשעבר פרגן: "משחק כמו פליימייקר", אך גם הזכיר את הבעיות בחלק האחורי

(גודל טקסט)

בכלי התקשורת בספרד לקחו הפוגה קלה מהדיווחים הבלתי פוסקים על רצונה של ברצלונה לצרף את ניימאר מפריז סן ז'רמן ולאוטרו מרטינס לאינטר ובימים האחרונים שם חדש ופחות מוכר תופס את הכותרות כמועמד אפשרי להגיע לקבוצה מבירת קטאלוניה – סרג'יניו דסט.

למי שטרם זכה להכיר את המגן הימני של אייאקס, מדובר בשחקן הולנדי בן 19, המחזיק באזרחות אמריקאית ובחר לייצג את נבחרת ארצות הברית ומלבד האיכויות על המגרש, דסט יכול לשחק בשני האגפים, דבר שיכול לעזור לברצלונה במידת הצורך.

לקראת המעבר, ב'דה גארדיאן' שוחחו עם המאמן האמריקאי טאב ראמוס, ששיחק בעבר בבטיס ושימש במשך שנתיים כעוזר המאמן של נבחרת ארצות הברית על מנת להכיר טוב יותר את הרכש המיועד: "לפעמים הוא נראה כמו פליימייקר, יש לו איכות מאוד מרשימה. הוא יצליח ב-99 כדרורים מתוך 100, אני חושב שזה מה שמבדיל אותו מהשאר".


"משחק כמו פליימייקר". סרג'יניו דסט (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

המאמן שמדריך בימים אלו את יוסטון דינמו מה-MLS המשיך: "הוא יודע לברוח מחללים קטנים, זה מה שאני אוהב בו כי הוא אינו חושש לשחק תחת לחץ. זה תכונה שיש למעט מאוד מגנים והוא עושה זאת בצורה טובה מאוד". לאחר מכן נטען כי החולשה המרכזית שלו היא בעיקר בצד ההגנתי.

עם זאת, בספרד טוענים שהעסקה רחוקה מלהסתכם ולא תאיץ את המשא ומתן עד שיידעו מה יעלה בעתידו של נלסון סמדו שמבוקש במנצ'סטר סיטי ובאינטר, וכאמור המטרה של הקבוצה של קיקה סטיין היא קודם כל לחזק את החלק ההתקפי. בנוסף, מזכירים כי בעבר אייאקס דחתה הצעה של 20 מיליון יורו על השחקן מבאיירן מינכן אך מסתייגים מנגד ולא פוסלים אפשרות כי מחירו יירד לאור המשבר הכלכלי שנגרם בעקבות נגיף הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי