שחקן נבחרת ברזיל לשעבר תוקף: "לניימאר לא מגיע לחזור לברצלונה"

ניימאר, ליאו מסי
ניימאר, ליאו מסי | David Ramos / Staff

חלוץ העבר ג'ובאני אלבר, ששיחק במילאן ובבאיירן מינכן, ביקר את התנהלותו של השחקן היקר בעולם: "ההתנהגות שלו הייתה מחריפה, הוא עזב כדי להפוך לשחקן הטוב בעולם, אבל אי אפשר לעשות זאת בפ.ס.ז'"

(גודל טקסט)

זה לא סוד שניימאר רוצה לעזוב את פריז סן ז'רמן בתום שלוש שנים מאכזבות עבורו ולחזור לברצלונה. בכל עיתון בספרד וגם בצרפת מדווחים מדי יום על הסאגה הארוכה שנמשכת למעלה משנה ועדיין לא יודע אם ואיך העסקה הזאת תצא לפועל.

אחד האנשים שמתנגד בכל תוקף לגבי הקאמבק הגדול הוא דווקא בן ארצו ג'ובאני אלבר, ששיחק בעברו בעמדת החלוץ במדי ליון, באיירן מינכן, מילאן ואף לבש את החולצה של נבחרת ברזיל 15 פעמים דיבר הערב (ראשון) בערוץ 'סר ספורט' והיה ביקורתי מאוד כלפי התנהגותו של ניימאר.

"האם ברצלונה צריכה להחזיר שוב את ניימאר? ממש לא. ניימאר התנהג בצורה מחפירה מול ברצלונה ורצה לעזוב אותה. אבל איך אתה רוצה להפוך לשחקן הטוב בעולם ולזכות בכדור הזהב אם אתה משחק בפריז סן ז'רמן? כדי להיות מספר אחת, אתה חייב להיות בקבוצה ששואפת לזכות בליגת האלופות, כמו ריאל מדריד או ברצלונה".

אלבר כמובן מעולם לא נחשב לשחקן ברמתו של ניימאר, אבל חלוץ העבר היה אחד הסקוררים הגדולים בתולדות הליגה הגרמנית כאשר כבש 133 שערים ב-260 הופעות במדי שטוטגרט, בורוסיה מנשנגלדבאך ובבאיירן מינכן כאשר עם האחרונה זכה ארבע פעמים בבונדסליגה, פעם אחת בליגת האלופות בעונת השיא שלו נבחר למלך השערים של הליגה הגרמנית עם 21 כיבושים, ולכן יש לו את הזכות לבקר גם את השחקנים הכי גדולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי