"ההתקפה של 'הברנבאו החדש'": תוכנית הענק של ריאל מדריד

זינדין זידאן
זינדין זידאן | David Ramos/Getty Images

לפי ה"אס", הבלאנקוס יגשימו את הפנטזיות של הקהל וינחיתו עד קיץ 2021 את הולאנד ואמבפה, שיחד עם הזאר ממנו מצפים ליותר בשנים הקרובות - ירכיבו חוד מפחיד עם ממוצא גילאים 24.3. וגם: השוואות ל-BBC

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד מזוהה מזה שנים ארוכות עם חוליות התקפה נפלאות. החל מחנטו, פושקאש ודי סטפאנו בשנות ה-50-60, ועד ל-"BBC" – בייל-בנזמה-רונאלדו שזכו יחד ארבע פעמים בליגת האלופות בחמש שנים. כעת למועדון יש פנטזייה חדשה: שלישיית ה-"M-H-H" – הזאר-אמבפה-הולאנד עד 2021, תאריך השקת הסנטיאגו ברנבאו החדש, כך נכתב בכותרת ענקית של עיתון "אס" ממדריד הבוקר. בספרד נכתב כבר לפני שלושה שבועות על "סופר ריאל מדריד".

 
 
במועדון יודעים שהגיע הזמן לרענן את ההתקפה, ולשיפוץ של המגרש האגדי חייב להתלוות מהלך גלאקטי במיוחד שיגשים את החלומות של האוהדים. בריאל רואים בשלישייה הזו חוד התקפי מושלם – מהירות אדירה, יכולת דריבל וכמובן החוש לשערים. "בברנבאו כבר מדמיינים את אמבפה בצד ימין, את הזאר בשמאל והולאנד טורף את כולם ברחבה", נכתב. זה לא סוד שריאל חושקת בכוכבים הצעירים של בורוסיה דורטמונד (מחזיק בחוזה עד 2024) ופריז סן ז'רמן (חתום עד 2022), הבלאנקוס ינסו להתגבר על המשבר הכלכלי לאחר התפרצות נגיף הקורונה.

 

בקיץ 2021, הזאר יהיה בן 30 ובמועדון מאמינים בבלגי על אף עונת בכורה קשה מאוד. אמבפה יהיה בן 22 והולאנד רק בן 21 -גיל ממוצע של 24.3. לשם השוואה, כשה-"BBC" נחתו בברנבאו, הגיל הממוצע היה 25.6 (כריסטיאנו רונאלדו היה בן 28, קארים בנזמה היה בן 24 וגארת' בייל היה בן 24).  על כן הטריו ההתקפי הזה יוכל להחזיק מעמד לאורך זמן. עוד נכתב כי הולאנד נראה כמו היורש האולטימטיבי לרוברט לבנדובסקי, שחקן שהמועדון רצה להחתים אך לא הצליח במשימה. "ריאל לא רוצה לחזור על הטעות ההיסטורית", נכתב. העונה יש לו כבר 41 שערים.

"ההתקפה של הברנבאו החדש" (שער "אס", צילום מסך)

 
 
על הספסל יחכו מרקו אסנסיו וצמד הברזילאים הצעירים רודריגו ו-ויניסיוס ג'וניור. ומי שכמובן יפנה את מקומו הוא בנזמה, החלוץ הצרפתי שהפך לשחקן המרכזי בקבוצה לאחר עזיבת רונאלדו. בנזמה (32), שלפי הדיווחים האריך את חוזהו עד 2022, עשוי לעזוב אפילו קודם לכן ולסגור מעגל בליון.

ובחזרה לימים אלה, בספרד התייחסו לישורת האחרונה של העונה הנוכחית. נכתב כי מדובר ממש ב"מיני-ליגה", וביצעו השוואות לשתי עונות שונות בתכלית מצד זידאן. ב-2015/16, עונת הבכורה שלו על הקווים בברנבאו, הצרפתי ניצח בכל 12 מחזורי הליגה שנותרו ורשם 53 נקודות מתוך 60 מאז שהצטרף (ובכל זאת זה לא הספיק לאליפות). אשתקד, מגד, ניצחה רק בחמישה משחקים מתוך 11.
 

 
עוד בבלאנקוס, המועדון ציין היום 60 שנה לזכייה החמישית ברציפות בגביע אירופה לאחר הניצחון הענק 3:7 על איינטרכט פרנקפורט בגמר ב-1960. פרנץ פושקאש ההונגרי כבש רביעייה ואלפרדו די סטפנו הבקיע שלושער לעיני לא פחות מ-127 אלף אוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי