"ליאו מסי התקשר ללאוטרו מרטינס כדי שיצטרף לברצלונה"

ליאו מסי, לאוטרו מרטינס
ליאו מסי, לאוטרו מרטינס | Alex Caparros/Getty Images

האיש שגילה את חלוץ אינטר חשף: "הוא צריך לשחק עם הכדורגלן הכי טוב בעולם, העסקה קרובה לסיכום". וגם: כל שחקני ועובדי המועדון נבדקו פעם נוספת ונמצאו שליליים לקורונה

(גודל טקסט)

ברצלונה נכנסה לשבוע נוסף של אימונים לקראת חזרת הליגה הספרדית בחודש הבא, אחרי שהיום (שני) התבשרו השחקנים ועובדי המועדון על כך שגם בסבב השני של בדיקות קורונה כולם נמצאו שליליים לנגיף, עשרה ימים לאחר הבדיקה הראשונה שאחריה חזרה הקבוצה לאימונים.

מדובר עדיין באימונים תחת מגבלות ובקבוצות קטנות, אולם בקבוצה מספרים, כך פורסם ב"אס", שמי שמצליח להרשים יותר מכולם הוא הקשר פרנקי דה יונג, שנמצא בכושר אפילו טוב יותר מזה שהיה במהלך העונה ונטען כי מקדים את כולם במספר קילומטרים בכל המדדים באימונים. עוד פורסם כי השחקן המהיר ביותר הוא נלסון סמדו, מי שצפוי לעזוב בתום העונה ועל פי הדיווחים עשוי לעבור בטרייד לאינטר.

גם לפי "קנדה סר" עסקת לאוטרו מרטינס נמצאת במגעים מתקדמים מאוד ואולי זו גם הסיבה שלעיתון הקטלוני "ספורט" הסכים להתראיין מי שגילה את לאוטרו מרטינס, אדריאן רובן פרננדס: "לאוטרו הוא בן אדם מאוד חכם, צנוע וממוקד מטרה. הוא תמיד ידע שהוא רוצה להיות כדורגלן מקצועי ועשה את הכל כדי לעמוד במטרה. זה נכון שהוא דחה הצעה מריאל מדיד, הדבר הכי חשוב שהיה לו באותם ימים הוא לערוך הופעת בכורה בראסינג ולשחק עבור המועדון. הוא התייעץ איתנו כשהגיעה ההצעה וכבר בגיל 18 הוא שיחק במקום לא אחר מאשר דייגו מיליטו".

על שיתוף הפעולה הצפוי עם ליאו מסי: "מסי התקשר אליו ואמר לו שהוא רוצה אותו לידו, זו הסיבה שהעסקה קרובה לסיכום. אני חושב שיהיה לו מאוד טוב לצד ליאו מסי, הוא יכול להיות מחליף אידיאלי ללואיס סוארס ובזכות ברצלונה ימשיך להתקדם בקריירה. הוא צריך לשחק עם הכדורגלן הכי טוב בעולם והם יכולים להבין אחד את השני היטב על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי