בארסה מתכננת: וידאל, סמדו ו-70 מיליון תמורת לאוטרו מרטינס

נלסון סמדו, לאוטרו מרטינס, ארתורו וידאל
נלסון סמדו, לאוטרו מרטינס, ארתורו וידאל | GettyImages

על פי דיווח באיטליה, הקטלונים כבר הגישו את ההצעה לאינטר והם רואים בחלוץ הארגנטינאי יורש ללואיס סוארס בטווח הארוך. התעניינות גם בסטפנו סנסי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה מנסה להתאושש מההפסד הכואב 2:0 בקלאסיקו לריאל מדריד אמש (ראשון), ובינתיים מדווח באיטליה כי הקבוצה כבר מתכננת את העונה הבאה ועשתה פנייה ראשונית לאינטר עם הצעה חדשה על החלוץ, לאוטרו מרטינס. 

במועדון רואים את הארגנטינאי בן ה-22 כיורש ללואיס סוארס בן ה-33 בטווח הארוך ועל פי אותו דיווח הגישו לנראזורי הצעה בסך 70 מיליון יורו בתוספת שני שחקנים – נלסון סמדו וארתורו וידאל. האחרון, כזכור, היה מבוקש מאוד על ידי מאמן אינטר, אנטוניו קונטה, בחודש ינואר, אך נשאר בסופו של דבר במדי הקטלונים.

בבארסה מתכוונים להציע למרטינס שכר של שבעה מיליון יורו לעונה לא כולל בונוסים. אם אכן הדבר ייצא לפועל, חלוץ נבחרת ארגנטינה יגדיל את השכר אותו הוא מרוויח באינטר פי יותר משלושה. כידוע, ללאוטרו סעיף שחרור בסך 111 מיליון יורו וגם ריאל מדריד הוזכרה כמעוניינת בו, אך הבלאוגרנה לא מתכוונים להפעיל את הסעיף ינסו להגיע להסכם בלי לשלם את כל הסכום הנ"ל. אגב, הקטלונים מעוניינים גם בשחקן נוסף של אינטר, סטפנו סנסי, אך הוא לא יהיה קשור לעסקת מרטינס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי