קלמנט לנגלה: "אף שחקן לא בטוח בברצלונה בעונה הבאה"

קלמנט לנגלה
קלמנט לנגלה | Manuel Serrano Arce/Getty Images

הבלם מבין את ההשלכות של משבר הקורונה, אבל הביע את רצונו להישאר בבירת קטאלוניה: "זו תהיה תקופה מיוחדת עבור כולם", והוסיף: "הייתי מאוכזב מכך שלא שיחקתי נגד ריאל מדריד"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שוק העברות לשחקנים צפוי לעבור שינויים רבים בעקבות משבר הקורונה וייתכן שלא מעל קבוצות יבצעו מכירות חיסול על מנת לעמוד בהוצאות הכלכליות במקביל לניסיונות לחיזוק הסגל. אחד השחקנים שמודע למצב החדש הוא בלם ברצלונה קלמנט לנגלה שדיבר על הנושא בגילוי רב ברדיו 'RMC'.

"אתה אף פעם לא יודע מה יהיה בעתיד שלך כשאתה כדורגלן, אבל אני מקווה להיות בברצלונה בעונה הבאה. הדבר יהיה תלוי בעיקר בחלון העברות. זו תהיה תקופה מיוחדת עבור המועדונים ואף אחד לא הבטיח את מקומו בעונה הבאה". אמר הבלם הצרפתי שהמשיך להתעקש: "אני מקווה להישאר".

מעבר לכך הוא סיפר על ירידה קלה במעמדו מאז הגעתו של קיקה סטיין לברצלונה: "יש כמה סיבות לכך. הגיע מאמן חדש וכאשר הציב את סמואל אומטיטי בהרכב, הקבוצה הצליחה איתו אבל פחות או יותר שיחקנו אותו דבר. הייתי מאוכזב מכך שישבתי על הספסל בקלאסיקו נגד ריאל מדריד, אבל אלו חלק מחייו של כדורגלן".

לנגלה סיכם והתייחס לזימונים האחרונים לנבחרת צרפת והוא מקווה להמשיך לתפוס מקום של קבע ב-11 של דידיה דשאן גם ביורו בקיץ 2021: "התמזל מזלי וחוויתי דברים די מטורפים בתקופה קצרה מאוד. אבל זו עדיין עונה טובה ובסך הכל אני יכול להגדיר את השנה הזאת כמוצלחת".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי