"החלום הכי גדול של ארטטה? להחתים את קוטיניו בארסנל"

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

על פי דיווח בצרפת, התותחנים אישרו כי הקשר הברזילאי של ברצלונה נמצא בראש רשימת הרכש של מנג'ר ארסנל. המכשול: תג המחיר הגבוה שצפויה לדרוש אלופת ספרד

קבוצות: ברצלונה ארסנל
(גודל טקסט)

זה לא סוד שהשחקן הראשון שברצלונה תשמח למכור בקיץ הקרוב, הוא דווקא השחקן היקר בתולדות המועדון, פיליפה קוטיניו. האלופה הספרדית קיוותה להעבירו באופן קבוע לבאיירן מינכן בתום עונת ההשאלה, אך גם בבירת בוואריה לא התרשמו יתר על המידה מהשחקן שכבש שמונה שערים והוסיף שישה בישולים.

נכון להיות האופציה ההגיונית ביותר עבור קוטיניו הוא לשוב לפרמיירליג, לעונת השאלה נוספת כולל אופציית רכישה אם אכן ירשים, כאשר המועמדות הבכירות לצרפו הן טוטנהאם, צ'לסי וניוקאסל שצפויה להירכש בימים הקרובים על ידי הנסיך הסעודי מוחמד בן סלמאן. וכעת נראה שקבוצה חדשה ודי מפתיעה נכנסה למירוץ.

על פי דיווח ב- 'Le10Sport' הצרפתי שאושר בהמשך גם על ידי אמצעי תקשורת אחרים באנגליה, ארסנל תנסה להחתים את קוטיניו בקיץ ויתרה מכך – במועדון מאשרים כי צירופו של הברזילאי נחשב לחלום הגדול של המאמן מיקל ארטטה.


מיקל ארטטה מכיר את היכולות של פיליפה קוטיניו מקרוב (Shaun Botterill/Getty Images)

ראול סאנייהי, המנהל לענייני כדורגל של ארסנל, בעל עבר בברצלונה בתפקידים מקצועיים ושיווקיים, צפוי לנהל משא ומתן בקרוב עם הקבוצה מבירת קטאלוניה על קוטיניו. בעקבות התשלום הרב על השחקן בינואר 2018 (145 מיליון יורו) במועדון מקווים להכניס בסביבות ה-80 מיליון יורו. הדבר עלול להוות מכשול עבור התותחנים, אך נראה שלאור התעקשותו של ארטטה ייתכן שהנהלת ארסנל תתיישר לדרישותיו ותחתים את קוטיניו עד חוזה קבוע עוד בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי