הוא כבר לא יכול לחכות שהכדורגל יחזור: המטרה הבאה של מסי

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" הציגו את האתגר הבא של קפטן ברצלונה - להיות מעורב באלף שערים בקריירה, וחסרים לו רק 14: עד עתה הבקיע 697 ובישל 289. וגם: מה דעתכם על "הריקוד האחרון" שיעסוק בפרעוש ובמונדיאל?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בברצלונה מחכים בסבלנות לתאריך הרשמי לחידוש הליגה הספרדית. הקבוצה של קיקה סטיין השתלטה על פסגת הטבלה רגע לפני פגרת הקורונה כפויה כשניצחה 0:1 את ריאל סוסיאדד לאחר ההפסד בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו. ברצלונה רוצה לזכות באליפות שלישית ברציפות, וברור ששחקן המפתח, כמו תמיד, הוא הקפטן ליאו מסי.

הפגרה הכפויה אפשרה למסי, שסבל העונה משתי פציעות – לנוח ולטעון מצברים מחדש. על אף שסבל משתי פציעות מעיקות בתחילת העונה, מסי הוא בכל זאת מלך שערי הליגה (19) ושיאן הבישולים (12) ובסך הכל יש לו 24 שערים ו-16 בישולים ב-31 הופעות. בספרד סימנו את המטרה הבאה שלו: הקפטן רוצה לרשום ציון דרך מטורף ולהיכנס ל"מועדון האלף" – להיות מעורב באלף שערים בקריירה.

בקרוב-קרוב הוא יגיע לשערו ה-700 בקריירה במדי ברצלונה ונבחרת ארגנטינה – כרגע יש לו 697 שערים ועוד 289 בישולים, כלומר רחוק 14 שערים בלבד מציון הדרך הזה. בינתיים מסי בדרך הבטוחה לזכות בתואר מלך שערי הליגה בפעם הרביעית ברציפות ולהשתוות לאלפרדו די סטפאנו והוגו סאנצ'ס, שני חלוצי העבר הענקיים של ריאל מדריד שכבר עשו זאת.

בינתיים מסי קיבל הצעה מעניינת מלוקאס ביגליה, הקשר הארגנטינאי ששיחק איתו במונדיאל. ביגליה הציע למסי לעשות דוקו בדיוק כמו "הריקוד האחרון" של מייקל ג'ורדן, מהתופעות העולמיות הגדולות בזמן נגיף הקורונה, כשהנושא יהיה המונדיאל. ביגליה אמר: "אני יודה מה המונדיאל מסמל עבורו ועבור האוהדים", אמר ביגליה. "אנשים רוצים לדעת ולחוות את מה שקורה לו, דברים שאף אחד לא יודע". הוא טוען שהקהל צמא לתמונות וקטעי וידאו ממהלך חייו שלא שודרו מעולם. עוד הוסיף: "מסי היה ילד שקט ומופנם, אבל כשעלינו לכר הדשא אף אחד לא היה יכול לעצור אותו".

 
עוד בבארסה, לפי "טוטוספורט" האיטלקי, יובה ממשיכה להפעיל לחץ חזק על ארתור להצטרף לקבוצה והצליחה לשכנע את אביו שיחתום במועדון, וכעת מחכים רק לאור ירוק מהשחקן עצמו. מנגד, בסביבתו הקרובה של הקשר טוענים שאביו לא שוחח עם האיטלקים.  אימו של השחקן הגיבה ברשתות החברתיות ואמרה "הוא שמח בברצלונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי