בדרך לקיץ קשה? דיווח: ריאל מדריד לא תוכל לצרף שחקנים

זינדין זידאן, סרחיו ראמוס
זינדין זידאן, סרחיו ראמוס | Soccrates Images / Contributor

לפי "מארקה", המשבר הכלכלי לאור נגיף הקורונה והצפי להפסדים של 150 מיליון יורו בהכנסות, לא פסחו על הבלאנקוס. נטען כי קשר לברקוזן, קאי האברץ, היה במשא ומתן מתקדם אך ייאלץ לחכות ולא יגיע

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

זה לא סוד שהתוכניות הגדולות של ריאל מדריד לא נוגעות לקיץ הקרוב אלא לזה שיבוא ב-2021 או 2022 כאשר השיפוץ בסנטיאגו ברנבאו יסתיים והנשיא פלורנטינו פרס רוצה להציג גלאקטיקו אמיתי כמו קיליאן אמבפה, יחד עם ארלינג הולאנד. אבל האם תוכלו לדמיין קיץ ללא העברות בכלל בשורות הבלאנקוס? לפי "מארקה" זו עשויה להיות אמת לאמיתה.

נכתב כי משבר הקורונה שהביא להפסדים עצומים בשלושת החודשים האחרונים, יחד עם צפי של ירידה בהכנסות של לפחות 150 מיליון יורו בעונה הבאה שכן ייקח זמן עד שהקבוצה תוכל להשתמש שוב במוזיאון במגרשה הביתי וכמובן ללאפשר תפוצה מלאה במגרש – הביאה למצב לא פשוט עבור ריאל. "מנהיגי ריאל מבינים שהקיץ – המטרה הגדולה תהיה מכירת שחקנים".

לפי הדיווח מספר שחקנים כבר קיבלו מסר מהמועדון לחשוב על היעד הבא שלהם. לריאל יש קרוב ל-40 שחקנים בסגל בהתחשב בכל המושאלים. חאמס רודריגס (לאתלטיקו מדריד אין כסף לשלם רכישתו) וגארת' בייל (מסרב לעזוב), שניהם עם חוזי עתק, הם הבעיה של ריאל בעוד שחקנים צעירים כמו ברהים דיאס יוכלו לעזוב בקלות.

בייל. הבעיה הגדולה של ריאל (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

בשער "מארקה" נכתב כי קאי האברץ, הקשר המצוין של באייר לברקוזן, מהמצטיינים העונה בבונדסליגה וכל זה בגיל 20 – כבר היה במשא ומתן מתקדם עם הקבוצה אך ייאלץ לחכות משום שהבלאנקוס לא יכולים לשלם סכומי העברות גדולים הקיץ הזה. באיירן מינכן שואפת "לחטוף" את הגרמני שכבש 11 שערי ליגה ובישל עוד חמישה ב-26 הופעות ליגה

ב"אס", מנגד, נטען כי אדוארדו קמאבינגה בחר בריאל על פני ההצעות של יובנטוס ופריז סן ז'רמן, כך לפי טענות מקורוביו. "הוא מעדיף את הקבוצה של זינדין זידאן", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי