בכייה לדורות? כך ברצלונה פספסה הזדמנות להחתים את אלפונסו דייוויס

אלפונסו דייויס
אלפונסו דייויס | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

ב'מונדו דפורטיבו' פורסם שבשנת 2017 הקבוצה מבירת קטאלוניה הייתה במו"מ מול נציגיו של הקנדי, אך סירבה לרכוש אותו ב-8 מיליון יורו. כעבור שנה וחצי באיירן שילמה עליו 10 מיליון יורו ומשם הכל היסטוריה

(גודל טקסט)

מאז מינוי של האנזי פליק לעמדת המאמן הראשי בבאיירן מינכן, אלפונסו דייוויס הפך לאחד השחקנים הבולטים בכדורגל האירופי. המגן השמאלי שהגיע בחורף 2019 בכלל כשחקן כנף, הוצב בעמדה לא מוכרת, השתלב בה באופן מידי, לא יצא מההרכב של המאמן החדש ונחשב כיום לאחד השחקנים הטובים ביותר בעולם בעמדה שלו.

בעקבות הנסיקה האדירה של השחקן, ב'מונדו דפורטיבו' החליטו היום (ראשון) לפרסם סיפור ישן משנת 2017 וחשפו כי עוד הרבה לפני ההצעה מאלופת גרמניה, גם ברצלונה הגישה על השחקן הצעה רשמית.

דייוויס עצמו היה שייך לוונקובר וייטקאפס הקנדית מה-MLS ולא ממש הצליח להשתלב בהרכב, אולם התפרסם במיוחד מהופעותיו בגביע הזהב (אליפות צפון ומרכז אמריקה לנבחרות) במדי נבחרת קנדה כאשר עוד לפני גיל 17 סיים כמלך השערים של הטורניר.

בעיתון טוענים שגורמים בברצלונה הודו כי הקבוצה הייתה במשא ומתן מול נציגיו של דייוויס שדרשו כ-8 מיליון יורו עבור שחררו אך במועדון סירבו לשלם את המחיר עבור השחקן. בסופו של דבר, כאמור באיירן חיכתה מעט ושילמה עליו מעט יותר, ורכשה אותה ב-10 מיליון יורו.  הבווארים הם ללא ספק המרוויחים העיקריים מכך וברצלונה מנגד, עלולה להתחרט על כך במשך תקופה ארוכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי