דיווח: חמישה משחקני ברצלונה נמצאו חיוביים לבדיקת קורונה

ברצלונה
ברצלונה | Michael Steele / Staff

מדובר על הבדיקות הראשונות שנערכו. גם שניים מהצוות המקצועי נשאים. המידע, שנחשף ב-RAC1, לא אושר על ידי המועדון, אך מה שחשוב הוא שחידוש הליגה אינו נמצא בסכנה. וגם: מועמד לנשיאות לשעבר מותח ביקורת

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בספרד מחכים בכיליון עיניים לשבוע הבא כאשר הליגה תחודש אחרי פגרת הקורונה הכפויה, עם הדרבי של אנדלוסי בין סביליה ובטיס ביום חמישי ה-11 ביוני. החל מאתמול (שני) הורשו הקבוצות להתאמן במתכונת רגילה לחלוטין. במדינה מקווים שהכל יעבור בשלום וניתן יהיה להשלים את עונת 2019/20 גם אם ללא קהל. האם המשך העונה מוטל בספק? הלילה (שני) הגיעו חדשות מרעישות מכיוון ברצלונה.

 
 
על פי דיווח בתחנת RAC1, חמישה שחקני ברצלונה ושניים מצוות האימון נמצאו חיוביים בבדיקת הקורונה הראשונה שעברו. על פי המידע, זה היה בבדיקת דם בתחילת המגיפה.  המידע הנ"ל לא דווח על ידי המועדון או אושר על ידי הליגה הספרדית.
 
 
כרגע ברצלונה מתאמנת כרגיל להוציא את סמואל אומטיטי הפצוע ואנסו פאטי שסובל מאי נוחות. בכל מקרה, החדשות הטובות הן שהחמישה התאוששו ואין סכנה לגבי חידוש הליגה. שמותיהם של השחקנים כמובן לא פורסמו (במועדון חששו שהסיכון שלהם להיפצע הוא גבוה יותר), אך הטוויטר געש והתגובה הצפויה כמובן הייתה "האם גם ליאו מסי?". ברצלונה תפגוש ב-13 ביוני את מאיורקה במשחק חוץ כזכור והיא מובילה בשתי נקודות על פני ריאל מדריד במאבק האליפות.
 


עוד בברצלונה, הפעם בפן המקצועי. ג'וזף מריה מינגלה, שהיה מועמד לנשיאות המועדון בעבר, ניתח את מצב הקבוצה והזהיר: "לאוטרו מרטינס אינו יורשו של לואיס סוארס. הוא לא חלוץ '9' טיפוסי. מעבר לכך לדעתי נגמר עידן ההחתמות במאה מיליון יורו". עוד רמז כי זה לא אידיאלי לבקש מהשחקנים לקצץ בשכר ולפתע לצרף כוכב בסכום עתק. "בואו לא נעשה את הטעות שהייתה עם ארדה טוראן".

עוד אמר על הסגל: "הוא שחקן רגיל ולכן ברור שהוא ניתן להעברה. אמרתי מההתחלה שהוא לא מתאים לברצלונה". כשנשאל על מסי אמר: "היה צפוי שהוא יישאר. הוא לא התכוון לעזוב למרות שהיה יכול לעשות זאת. הוא ממש לא הבעיה, אלא שאר השחקנים הוותיקים שנמצאים בירידה. הקבוצה לא עוברת את הרענון הנדרש".

ליאו מסי. ברור שהוא לא הבעיה (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי