גריזמן: "אני רוצה להיות חשוב יותר". סמדו הפר את ההנחיות

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

לקראת חזרת הליגה הספרדית ומשחק החוץ של ברצלונה מול מאיורקה (שבת ב-23:00), הצרפתי התראיין לאתר הרשמי: "הייתי זקוק למנוחה הזו מבחינה פיזית ונפשית". המגן חגג במסעדה עם יותר מ-20 אנשים וצפוי להיענש

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי פגרת קורונה מייגעת, הליגה הספרדית תשוב לפעילות מחר (חמישי ב-23:00) עם הדרבי הלוהט בין סביליה לריאל בטיס. בשבת ב-23:00, האלופה והמוליכה, ברצלונה, תתארח במאיורקה ותקווה לשמור על הפסגה בתום המחזור ה-28, כאשר שתי נקודות בלבד מפרידות בינה לבין ריאל מדריד שתארח את אייבר (ראשון ב-20:30).

מי שמקווה להיות משמעותי יותר ב-11 המחזורים שנותרו הוא אנטואן גריזמן, שכזכור הצטרף בקיץ מאתלטיקו מדריד תמורת סכום עתק אך תרם בסך הכל שמונה שערי ליגה ב-26 הופעות ועדיין לא הצליח לבסס את מעמדו כשחקן מפתח לצד ליאו מסי ולואיס סוארס. בראיון שהעניק לאתר הרשמי של ברצלונה, הצרפתי הבהיר: "אני רוצה להיות חשוב יותר לקבוצה, על המגרש ומחוצה לו".

המטרות: "השאיפה היא לעזור לקבוצה לנצח בכל משחק ועל הדרך גם ליהנות מכדורגל. אנחנו צריכים לתת 11 משחקים טובים וכך נהיה אלופים בתום העונה. אנחנו מוכנים לזה והקלפים בידיים שלנו. מצפים לנו 11 גמרים וחשוב שנתחיל ברגל ימין. עבר זמן רב מאז המשחק הרשמי האחרון, כך שאנחנו מאוד מצפים למשחק מול מאיורקה".

על הפגרה הארוכה: "מבחינה אישית, הייתי צריך לנוח, כך שהפגרה סייעה לי בקטע הזה. עברו חמש שנים מאז שנחתי כל כך הרבה זמן. הייתי זקוק לזה פיזית ונפשית. ביליתי עם המשפחה שלי ועכשיו אני מרגיש מוכן לשחק. ראיתי קצת משחקים בבונדסליגה. חגיגות שערים ללא חיבוקים זה דבר מאוד מוזר, אבל היה נחמד לראות שוב כדורגל".

על חזרתו של לואיס סוארס שהחלים מפציעה ארוכה ויעמוד לרשותה של ברצלונה במשחקים שנותרו: "התגעגענו אליו וזו תחושה נפלאה שיש לנו שחקן ברמה הזו. לואיס הוא סקורר שעושה את ההבדל לצד ליאו ואני בטוח שהוא יעזור לנו בהמשך".

בתוך כך, שלושה ימים לפני שבארסה תחזור לכר הדשא, בספרד פורסם שנלסון סמדו סיכן את חזרת הכדורגל ושם פס על ההנחיות כאשר יצא לחגוג את יום הולדתו של אחד מחבריו במסעדה בה שהו למעלה מ-20 אנשים. על פי התקשורת המקומית, המגן צפוי להיענש בחומרה על ידי המועדון.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי