"לאוטרו מרטינס? אסור לשכוח שלואיס סוארס הוא עדיין הבוס"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Alex Caparros/Getty Images

בצל השמועות על הצטרפותו של החלוץ, סמואל אטו התראיין לתוכנית רדיו ודרש ריספקט לאורוגוואי: "אסור להספיד אותו אך כמובן שאין מניעה לתחרות ביניהם". וגם: מה הוא חושב על צ'אבי. סמדו לא הורשה להתאמן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאוטרו מרטינס נמצא על הראדר של ברצלונה כבר כמה חודשים וזו לא תהיה הפתעה אם יצטרף הקיץ לאלופת ספרד. מי שמבין דבר או שניים לגבי חלוצים הוא סמואל אטו הקמרוני ששיחק חמש עונות בקאמפ נואו והצליח בגדול. בראיון לתוכנית רדיו הוא התייחס לאפשרות הזו וכן ניתח את ברצלונה הנוכחית. 

אטו אמר על הגזענות: "אני מאוד מרוצה מהתגובה ומהמחאה של האנשים אבל השאלה שלי היא מה יהיה הלאה. אני חוזר על זה כל הזמן. אם כבר מדברים על צבע, עלינו ליצור את הקהילה החזקה שלנו, שתהיה חזקה גם כלכלית ושכולם יכירו בו. כאשר אתה מרוויח כסף, אתה מפורסם ומזהים אותך – כבר לא רואים אותך כשחור. עלינו להתחזק כדי לשבת באותו השולחן, אנחנו צריכים כוח".

על לאוטרו: "לואיס סוארס הוא עדיין הגנרל, עדיין אי אפשר לקחת את המקום שלו ואסור להספיד אותו. לאוטרו מצליח היטב באינטר, זה נכון שהוא חלוץ טוב והוא יכול להגיע כדי להתחרות בו, אין מניעה".


לאוטרו ומסי (Alex Caparros/Getty Images)

האפשרות שצ'אבי ייאמן את ברצלונה: "אני מדבר איתו המון, הוא יודע מה הכי טוב עבורו ועבור הקריירה שלו. זה ברור שביום מן הימים הוא ייאמן את ברצלונה. לטעמי הוא צריך לחזור כשליאו מסי עדיין על המגרש, כך יהיה לו יותר קל. צ'אבי הוא נכס לכדורגל, אדם נהדר שתמיד מדבר איתך פנים אל פנים. יש לו את האיכויות כדי להיות מאמן נהדר. מי שצבוע – זה תמיד נגמר רע. יש לו הכל כדי להצליח בברצלונה.

העונה של ברצלונה: "המשחק נגד מאיורקה גורם לי להיות חצוי, אלה שתי האהבות שלי בכדורגל הספרדי. שהטובה ביותר תנצח. ברצלונה עדיין שם, נלחמת על זכייה באליפות. אי אפשר לצפות שזו תמיד תהיה אותה הקבוצה של פעם. אם היא תזכה באליפות, אף אחד לא יזכור אם הפסדנו עוד שניים או שלושה משחקים".

עוד באלופת ספרד, הקבוצה המשיכה בהכנותיה לקראת המשחק נגד מאיורקה ביום שבת. מי שלא הורשה להתאמן הוא המגן נלסון סמדו שכזכור הפר אתמול את תנאי הבידוד. לא ברור האם ייכלל בסגל למשחק או לא. ההחלטה בידיו של המאמן קיקה סטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי