הבדיקה של סמדו חזרה עם תוצאה שלילית, יוכל לחזור לאימונים

נלסון סמדו
נלסון סמדו | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

המגן הפורטוגלי שבילה במסיבה לפני מספר ימים, לא נדבק בקורונה והמאמן קיקה סטיין עשוי להשתמש בו במשחק הקרוב נגד מאיורקה. וגם: אשתו של איזה שחקן ברצלונה חשדה שיש לו מאהבת?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המגן הפורטוגלי של ברצלונה נלסון סמדו עזב את אימוני הקבוצה לאחר שהפר את תנאי הבידוד כאשר הלך למסיבה של חברו הטוב, שכללה כמות גדולה של אנשים ובנוסף לא שמר על הנהלים הדרושים כמו לעטות מסיכה, להסתובב עם כפפות ולשמור על מרחק.

עם זאת במועדון הקטאלוני קיבלו הלילה (בין חמישי לשישי) חדשות מעודדות. בדיקת הקורונה של המגן חזרה שלילית והמשמעות היא שהוא יוכל לשוב לאלתר לאימונים, מבלי לרצות תקופת בידוד ואף יקבל אישור לנסוע עם חבריו למאיורקה ביום שבת לקראת משחק החזרה של האלופה בליגה הספרדית.

גם עבור המאמן קיקה סטיין מדובר בבשורה משמחת. סמדו הפך לשחקן הרכב קבוע מאז פיטוריו של ארנסטו ואלוורדה וב-29 הופעות העונה בכל המסגרות תרם חמישה בישולים. בעקבות הפרשייה סרג'י רוברטו סומן לפתוח על חשבונו בעמדת המגן הימני, אבל ייתן שתוצאת הבדיקה עשויה לשנות את התוכניות.

בנושא אחר, חלוץ ברצלונה מרטין בריית'וויט שנרכש מלאגנס בחודש מארס תמורת 18 מיליון יורו וערך עד כה שלוש הופעות בלבד במדי הבלאוגרנה, סיפר בראיון ב'דיילי מייל' על הימים הלחוצים בהם היה במשא ומתן עם ברצלונה והחליט שלא לספר על כך לאף אחד, אפילו לא לאשתו: "קיבלתי הרבה שיחות, אבל לא סיפרתי לאף אחד. אשתי התחילה לחשוד במשהו מכיוון שתמיד הייתי עוזב את הבית. היא אפילו חשבה שיש לי מאהבת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי