ברטרה: "גם שחקני סביליה הופתעו מהשריקה לפנדל"

מארק ברטרה
מארק ברטרה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

בלם בטיס מתקשה להבין את השריקה נגדו בהפסד 2:0 בדרבי, משחק החזרה של הליגה הספרדית: "זו בחיים לא עבירה". המאמן המנצח ז'ולן לופטגי החמיא לשחקניו: "כולם הרגישו את השרירים במהלך המשחק ונתנו את הכל"

קבוצות: בטיס סביליה
(גודל טקסט)

אחרי כשלושה חודשים ורגע לפני שגם הליגות באיטליה ובאנגליה יוצאות לדרך, אמש (חמישי) שבה ה"לה ליגה" הספרדית עם הדרבי האנדלוסי הגדול שהסתיים ב-0:2 לסביליה על בטיס. החבורה של מונצ'י וז'ולן לופטגי שלטה ויש שיגישו שניצחה בצדק, אבל פרצה את הסכר רק לאחר 56 דקות ובזכות פנדל מאוד מפוקפק.

השופט אנטוניו מתאו הצביע על הנקודה הלבנה בטענה לעבירה שביצע הבלם מארק ברטרה, ללוקאס אוקמפוס זה לא שינה דבר ומ-11 מטר הוא העלה את סביליה ליתרון והפך לשחקן הראשון של הקבוצה שכובש בחמישה משחקי ליגה רצופים, מאז שעשה זאת החלוץ אלברו נגרדו אי שם ב-2011. בסך הכל שש דקות חלפו והיתרון הוכפל והמשחק הוכרע, אז הקשר האחורי פרננדו זכה לבישול מאוקמפוס ובנגיחה קבע את תוצאת הסיום, 0:2 לסביליה ששמרה על המקום השלישי.

בסיום המשחק ברטרה לא חסך בביקורת ואמר: "הכל היה צמוד ואז נשרק פנדל מאוד גבולי – כזה שמעולם לא היה היה. מיד אחרי הפנדל הם כבשו את השער השני ואנחנו מאוד עצבניים שאיבדנו שליטה והפסדנו במשחק כזה חשוב. זה מדהים שהוא נתן פנדל, אני ניצחתי במאבק אווירי על הכדור ונגחתי והוא שרק. אפשר היה לראות את התגובות של שחקני סביליה בנוסף לשלנו, אף אחד לא האמין שהוא שרק על זה לפנדל".


שחקני סביליה חוגגים (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

מי שהיה מרוצה הרבה יותר לאחר המשחק היה מאמן סביליה, לופטגי שטען כי לא ראה את מקרה הפנדל ואמר על שחקניו: "היינו צריכים להתרגל לסיטואציה, זו מציאות חדשה. הקבוצה הגיבה טוב מבחינה פיזית, אבל שחקנים הרגישו את השרירים וכולם נתנו את הכל. עברו שלושה חודשים מאז ששיחקנו בפעם האחרונה ומגיע לקבוצה ציון 10".

נשיא סביליה, פפה קסטרו, עקץ את היריבה העירונית: "זה היה משחק חשוב עבורנו בקרב על ליגת האלופות, שמרנו על המקום השלישי ועלינו להמשיך כך כדי לעמוד במטרה החשובה. זה היה מאוד מוזר לשחק ככה, באצטדיון ריק ובלי קול, אבל עלינו להתרגל וליהנות ממה שיש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי