בארסה תרצה להלחיץ את ריאל, סטיין: "לא החלטתי אם סוארס יפתח"

לואיס סוארס, ליאו מסי
לואיס סוארס, ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

האלופה תארח בשלישי את לגאנס מהתחתית בקאמפ נואו הריק ותוכל לפתוח פער זמני של חמש נקודות: "מקווה שההרתעה שלנו לא תיפגע". הספרדי ישוחח עם החלוץ. על גריזמן: "אין עוררין לגביו". אלבה ייעדר, לנגלה חוזר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה רשמה קאמבק מוצלח מאוד לליגה הספרדית כשהביסה 0:4 את מאיורקה ללא כל קושי ביום שבת. מחר (שלישי) היא תארח את לגאנס (23:00) ותשחק לראשונה לעיני אצטדיון הקאמפ נואו הריק. הקבוצה של קיקה סטיין תוכל לפתוח שוב פער זמני של חמש נקודות על פני ריאל מדריד ותקווה להמשיך את מאזן הבית הנפלא שלה – האלופה ניצחה בכל משחקיה פרט לתיקו מאופס נגד ריאל בקלאסיקו וכבשה 45 שערים ב-14 משחקים.

מהמשחק הקרוב ייעדרו ג'ורדי אלבה בשל חמישה כרטיסים צהובים וכן הפצועים עוסמאן דמבלה וסמואל אומטיטי. מנגד, קלמנט לנגלה יחזור לאחר השעייה. בינתיים המאמן קיקה סטיין התייחס לכוכביו לקראת המשחק, כשצריך לזכור שלואיס סוארס שחזר מפציעה שולב כמחליף, בעוד מרטין בריית'וויט נראה מתוסכל על אף שכבש את שער הבכורה שלו במועדון.

סטיין, שהחמיא לארתורו וידאל על האנרגיה והטירוף שלו, אמר על מסי: "צריך להעריך לא רק את כל השערים הרבים שהוא כובש אלא את התרומה המדהימה שלו. הוא בישל שני שערים בקלות. זה חשוב מאוד, אנחנו כובשים בקלות כשהוא איתנו. הוא השחקן הכי טוב בעולם ללא ספק".

וידאל עם גריזמן. הקשר זכה למחמאות (JAIME REINA/AFP via Getty Images)

על גריזמן: "אין עוררין לגביו, אין ספקות. הוא שיחק כמעט בכל המשחקים. עכשיו יש יותר שחקנים ועלינו לחלק את הדקות. יש לנו את הצרכים שלנו והמחשבות שלנו אבל ברור שהוא שחקן חשוב מאוד". המאמן המשיך: "זה כמו שח מט. אני צריך לשמור על כולם רעננים ולבחור". כשנשאל על סוארס ענה: "עדיין לא החלטתי האם יפתח בהרכב, זו אופציה. אני צריך לדבר איתו על כך. ייתכן שיפתח בהרכב ואולי יעלה מהספסל שוב, עלינו להיות זהירים. צריך לטפל בפציעות האלה לאט. אני רוצה לראות אותו משחק אבל אסור לי לקחת סיכון שאפסיד אותו לפתע לארבעה משחקים משום שלא נח".

קאמפ נואו: "אני מקווה שלא נאבד את ההרתעה שלנו. הקבוצה חייבת להיות מעל המצב הזה. יהיה עלינו לנצח גם בלי התמיכה של האוהדים. בכדורגל ישנן הפתעות. המציאות היא שאין אוהדים. אני מקווה שלא ניפגע מכך".

מאבק האליפות: "אני לא יודע מה יכריע, שתי הקבוצות רוצות לנצח את כל המשחקים. לעתים אנחנו משחקים קודם ולעתים ריאל מדריד. שתי הקבוצות יודעות שאסור להן להיכשל. אני מקווה שהיתרון שיש לנו יספיק".

שחקני ברצלונה חוגגים עוד ניצחון ביתי. מאזן נפלא בקאמפ נואו (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

על מרטין בריית'וויט: "פרט לכמה שחקנים, חבורה מאוד מצומצמת שכולם יודעים מהו המעמד שלהם, אף שחקן אינו שחקן הרכב טוטאלי או שחקן ספסל מובהק. הולכות להיות הרבה רוטציות. אני מקווה שכולם ישחקו עם הרבה ניצוץ ותשוקה".

לגאנס, מצידה, מגיעה למשחק אחרי הפסד מאכזב 2:1 נגד ויאדוליד יריבתה לתחתית. הקבוצה של חאבייר אגירה נמצאת מתחת לקו האדום (מדורגת במקום ה-18) במרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים. בסיבוב הקודם לגאנס עוד הובילה וחלמה על סנסצייה נגד בארסה אלא שסוארס ו-וידאל קבעו מהפך. ברית'וויט פתח בהרכב והשלים 90 דקות וכעת הוא יפגוש את האקסית כמובן.

 

בריית'וויט חוגג נגד בארסה. כעת יפגוש את האקסית (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי