עומד למבחן: בברצלונה מצפים מגריזמן להתעלות נגד סביליה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

ב"ספורט" דרשו מהצרפתי להצדיק את מחירו הגבוה במשחק החוץ הקשה ביותר שמצפה לקבוצה עד תום העונה. מסי יחפש את שערו ה-700 בקריירה מול היריבה האהובה עליו. וגם: וידאל צחק על פסילת השער של ולנסיה נגד ריאל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שראתה את ריאל מדריד מתקרבת בחזרה למרחק של שתי נקודות ממנה, ברצלונה תעלה הלילה (שישי, 23:00) למשחק חוץ נגד סביליה השלישית בטבלה בידיעה שאין מקום לטעויות, כשנותרו תשעה מחזורים לסיום הליגה הספרדית. בזמן שמסי נראה נהדר בצמד המשחקים הראשונים מאז החזרה מהפגרה ולואיס סוארס חוזר גם לכושר בהדרגה, בתקשורת הקטלונית סימנו את האיש שיעמוד למבחן במשחק הקריטי היום באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן – אנטואן גריזמן.

"גריזמן בלתי מעורער, הוא שחקן חשוב ביותר לקבוצה הזו", כך אמר אתמול המאמן קיקה סטיין במסיבת העיתונאים לקראת הביקור באנדלוסיה. אולם האוהדים והתקשורת המקומית בהחלט מערערים על החלוץ הצרפתי, שלא מוצא את מקומו בהתקפה של בארסה – דבר שבלט עוד יותר בצמד המשחקים האחרונים, בהם מרטין בריית'ווייט ואנסו פאטי הבקיעו שערים.

ב"ספורט" נכתב כי משחק החוץ הקשה ביותר שיש לבארסה בישורת האחרונה של הליגה הוא הזדמנות מצוינת עבור גריזמן, שרשם עד כה 14 שערים וארבעה בישולים ב-39 הופעות בכל המסגרות העונה, להעלות את הרמה שלו ולהצדיק את 120 מיליון היורו ששולמו עליו בקיץ הקודם. בעיתון הקטלוני פחות מודאגים מהמספרים, אלא יותר בגלל שהצרפתי כמעט ולא מעורב בהתקפות המסוכנות של הקבוצה וגם לא חד מול השער.

אנטואן גריזמן. יעמוד למבחן הערב (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)
אנטואן גריזמן. יעמוד למבחן הערב (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

במקביל למבחן של גריזמן, מסי יגיע למפגש עם היריבה האהובה עליו כשהוא במרחק של צמד כיבושים משערו ה-700 בקריירה. הארגנטינאי, שמוביל את טבלת ה"פיצ'יצ'י" (מלך השערים) של הליגה הספרדית עם 21 חגיגות, כבש 37 פעמים לרשתה של סביליה ויקווה לעשות זאת גם הערב על מנת להבטיח לברצלונה לפחות ארבעה ימים נוספים בפסגת הטבלה.

מבחינת הסגל, הבשורה הטובה עבור סטיין היא חזרתו של ג'ורדי אלבה שריצה עונש השעיה לאחר שראה את הכרטיס הצהוב במשחק נגד מאיורקה. מנגד, המאמן יחסר את סרג'י רוברטו הפצוע ואת פרנקי דה יונג, הסובל מכאבים שרירים בעקבות עומס. לואיס סוארס, שהתאושש מפציעה במהלך הפגרה ונכנס מהספסל בשני המשחקים האחרונים, עשוי לפתוח בהרכב לראשונה מאז חודש ינואר.

מי שככל הנראה מגיע משועשע במיוחד למשחק הוא ארתורו וידאל. הקשר הצ'יליאני צפה אתמול במשחקה של ריאל מדריד מול ולנסיה, לה נפסל שער של רודריגו בטענה לנבדל של שחקן אחר, מקסי גומס, שכן השופט חשב שהאורוגוואי הפריע למהלך כשהמסירה הייתה בדרכה אל חברו לקבוצה. וידאל הגיב מיד להחלטת השיפוט והעלה סטורי בחשבון האינסטגרם שלו ובו הופיע אמוג'י שבוכה מצחוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי