פיקה פסימי, סטיין הגיב: "תסכול של רגע, מחר הוא יחשוב אחרת"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

בלם ברצלונה לקח קשה את ה-0:0 מול סביליה: "לא רואה את ריאל מאבדת נקודות, יהיה קשה לזכות באליפות". המאמן: "אני בטוח שריאל לא תנצח את כל המשחקים שנשארו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה ספגה אמש (שישי) מכה קשה, כשסיימה ב-0:0 מול סביליה ובכך כבר לא תלויה בעצמה במאבק האליפות. ריאל מדריד תוכל לעלות לפסגה אם תגבור על ריאל סוסיאדד ביום ראשון – שמונה מחזורים בלבד לסיום העונה.

זו הפעם הראשונה שבארסה לא הצליחה להבקיע באצטדיון הרמון סאנצ'ס פיחואן מזה 16 משחקים בכל המסגרות עם ליאו מסי על המגרש. הארגנטינאי חיפש את השער ה-700 בקריירה שלו ואף היה קרוב עם כדור חופשי נפלא במהלך המחצית הראשונה, אך בלם האנדלוסים ז'ול קונדה סיפק ניתור אדיר והצליח להרחיק את הכדור בראשו לפני שהיה מכניע את תומאש ואצליק.

מי שהיה מאוד פסימי אחרי איבוד הנקודות היה ג'רארד פיקה. "יהיה קשה מאוד לזכות באליפות, כי זה כבר לא תלוי בנו", הצהיר הבלם. "נעשה כמיטב יכולתנו, אבל אני לא רואה את ריאל מאבדת נקודות בהמשך. היה אסור לנו לא לנצח את המשחק הזה".


ליאו מסי מאוכזב (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

"היינו טובים, היינו בשליטה וייצרנו הזדמנויות, אבל לא הצלחנו להבקיע", הוסיף השחקן הוותיק. "ברחו לנו שתי נקודות, כי היינו יותר טובים. סביליה נמצאת במקום השלישי ויש לה קבוצה מצוינת, אבל יכולנו להכריע את המשחק".

המאמן קיקה סטיין הגיב לדבריו של פיקה והסתייג מהם: "אני חושב שמה שהוא אמר זה היה מתוך תסכול של רגע. מחר לבטח הוא יחשוב אחרת, כי אני בטוח שריאל לא תנצח את הכל עד לסיום העונה. אנחנו לא תלויים בעצמנו, אבל צריכים להיות אופטימיים".

"ידענו מראש שיהיה קשה לנצח בכל משחק", הוסיף סטיין. "זה היה באמת מורכב. אני לא מסתפק בנקודה אבל זה פחות רע מכלום. נשארו עוד הרבה נקודות בקופה וזה יהיה קשה גם לריאל. יש משחקים לא פשוטים עד לסיום".


קיקה סטיין (Michael Steele/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי