ברצלונה חוששת שפיקה יושעה, דה יונג הפצוע לא ישוב העונה?

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

לאור הביקורת של הבלם על השיפוט לאחר התיקו נגד סביליה, הוא עלול לספוג עונש. ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שהקשר ההולנדי עלול להיעדר מספר שבועות, כך שהוא בספק גדול להמשך הליגה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה עדיין לא יודעת האם תאבד את הפסגה הערב (ראשון) כשריאל מדריד תתארח בריאל סוסיאדד, אך במועדון לא שקט. ג'רארד פיקה שהעביר ביקורת על השיפוט לאחר התיקו המאופס נגד סביליה וטען שהשופטים בעד ריאל מדריד, עלול להיות מושעה אם ועדת התחרויות של הליגה תתלונן נגדו.

אם לא די בבעיות בקטלוניה, הבוקר גם אישרה הקבוצה שהקשר פרנקי דה יונג שנפגע ברגלו הימנית יעבור טיפולים ועל פי "מונדו דפורטיבו" צפוי להיעדר מספר שבועות. ההולנדי, שהגיע מאייאקס בקיץ שעבר והחמיץ רק שלושה משחקים העונה ב"לה ליגה" כולל נגד סביליה ביום שישי, לא יעמוד לרשות קיקה סטיין ביום שלישי נגד אתלטיק בילבאו ולאור העובדה שה"לה ליגה" מסתיימת ב-19.7, לא ברור אם ישוב לשחק העונה.

מעבר לכך, בתקשורת העבירו ביקורת על משחק ההתקפה של הקבוצה שנמצא הרחק משיאו. "יותר מדי משחקים ללא שער", זעקה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו". מתוך 41 משחקיה העונה בכל המסגרות, אלופת ספרד ספרד לא הצליחה לכבוש בתשעה משחקים – המספרים הגרועים ביותר שלה מאז עונות 2001-02 ו-2002-03 אז בארסה הייתה רחוקה ממאבק האליפות ולא כבשה ב-12 משחקים מתוך 55 ו-57 בהתאמה. בעונה שעברה היא לא כבשה רק בשישה משחקים מתוך 60 – 10%.

המצב מחמיר אצל קיקה סטיין כאשר בארבעה מ-15 משחקיו על הקווים זה קרה, ובארבעה משחקים גדולים – הפסד 2:0 בסנטיאגו ברנבאו לריאל מדריד בקלאסיקו, ההדחה מהגביע נגד אתלטיק בילבאו ברבע הגמר (הפסד 1:0), הפסד 2:0 במאסטייה לוולנסיה וכאמור ביום שישי. בארסה לא כבשה בשמונה משחקי חוץ, ובמשחק בית אחד – הקלאסיקו הראשון נגד ריאל מדריד. העונה כבשה ברצלונה 88 שערים בכל המסגרות – הכי מעט בשבע השנים האחרונות. אשתקד היו לה 101 שערים ב-41 משחקים, והשיא היה 124 בעונת הטרבל. בליגה בלבד בארסה הבקיעה 69 שערים, לעומת 79 בעונה שעברה או 76 בעונת האליפות הראשונה עם ארנסטו ואלוורדה.


ב"אס" ממדריד, מנגד, שלחו עקיצה בנוגע לאנטואן גריזמן. אמנם קיקה סטיין אמר עליו במסיבת העיתונאים לפני סביליה שהוא שחקן חשוב מאוד בקבוצה, אך שוב הוא סופסל במשחק גדול כפי שקרה למשל ברבע גמר הגביע. אנסו פאטי וסרג'י רוברטו שובצו אז בכנפיים. בתקשורת המקומית תהו האם במשחק הבא נגד אתלטיק בילבאו ישחקו יחד לואיס סוארס, אנטואן גריזמן וליאו מסי, מה שלא קרה מאז הארבעה בינואר בדרבי החוץ נגד אספניול שהסתיים בתיקו 2:2.

בנושא אחר, חאבייר סביולה, החלוץ הארגנטינאי שסומן כהבטחה גדולה והיה אחד השחקנים האהובים בקאמפ נואו, סיפר מה אמר לו חברו צ'אבי הרננדס לפני שהחליט לעבור לריאל מדריד בקיץ 2007. "הוא אמר לי – אל תחשוב על זה אפילו, אתה עלול לאבד חבר", שיתף סביולה. "עניתי לו שאני מבין אבל עליי להמשיך בדרכי".


ליאו מסי. לפעמים אפילו הוא לא מספיק (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי