פריז הודיעה שקבאני פצוע ויחמיץ את מנצ'סטר יונייטד

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | AFP

האלופה הצרפתית, שכבר איבדה את ניימאר מוקדם יותר החודש, תיאלץ להסתדר בשמינית גמר ליגת האלופות באולד טראפורד, ואולי אף בגומלין, גם ללא חברו האורוגוואי שנפצע בגיד הירך הימני. מונייה סובל מזעזוע מוח קל

(גודל טקסט)
קללה על הענקית הצרפתית?אחרי פציעת ניימאר שיפספס את שמינית גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד, גם חברו להתקפה, אדינסון קבאני, נפגע בשריר הירך הימני בניצחון על בורדו 0:1 אתמול (שבת) והיום אלופת צרפת פרסמה הודעה רשמית שאישרה את הפציעה ושהשחקן יעבור בדיקות נוספות בימים הקרובים.



על פי ההערכות בצרפת ב"רדיו מונטה קרלו" וב"ל'אקיפ", האורוגוואי בן ה-31 שנפצע דקה אחרי שכבש אתמול בפנדל, לא יחמיץ רק את המשחק הראשון שייערך באולד טראפורד, אלא גם את הגומלין שייערך ב-6 במארס בבירת צרפת. שחקן נוסף שייעדר הוא המגן הימני הבלגי תומא מונייה, שהמועדון הודיע שלאחר בדיקות שנערכו הוא סובל מזעזוע מוח קל ושהוא ינוח עד הסדיקות הנוירולוגיות הנוספות שייערכו לו בסוף השבוע. האפשרויות מתחילות לאזול עבור המאמן הגרמני, שאישר כי גם מרקו וראטי הפצוע בספק למשחק.

   
 

טוכל אמר אחרי הניצחון: "לצערי אין לי חדשות טובות, נצטרך לחכות. בכנות, לא יודע מה יהיה בשלישי. זה בהחלט מדאיג, לא דיברתי עם קבאני או עם הרופא שלנו כי אני יודע שדברים כאלה לוקחים זמן, אבל זה לא סימן טוב. לעלות בלי שחקני המפתח שלך זה לא אותו דבר, אין לנו עוד קבאני ואין לנו עוד ניימאר. כבר היו לנו תוכניות שונות בלי ניימאר, בלי מרקו וראטי ועכשיו בלי קבאני. בלעדיהם לא נעבור לתכנית ב', אלא לתכנית ד'. אבל אני לא יכול להתרכז רק בזה, אנחנו נצטרך להגיע רגועים ועם ביטחון".



קבאני. גם לגומלין ב-6.3 בפריז הוא בספק (AFP)


גם ג'אנלואיג'י בופון התייחס לפציעה של חברו לקבוצה: "גם ככה קשה לשחק שם, בלעדיו זה יהיה קשה אפילו יותר. אני מקווה שהוא יהיה כשיר, נזדקק לו. הלחץ על אמבפה? אני מצפה להרבה מכל השחקנים. נצטרך לספק משחק טוב כקבוצה ולהגיע עם הגישה הנכונה". טוכל אולי מצטער שלא ספסל את קבאני ו-ויתר על ניצחון מול בורדו בליגה כי גם כך פ.ס.ז' רצה לאליפות בטוחה. העיתון כתב: "לשחק באולד טראפורד בלי ניימאר, קבאני ו-וראטי תהיה משימה מאוד מסובכת". 



העיתון הראה כי קללות כאלה על פ.ס.ז' קורות כל עונה. לפני המשחק שלה מול צ'לסי ב-2016/17 נפצעו יוהאן קבאיי, מרקיניוס, סרז' אורייה וטיאגו מוטה. אז פ.ס.ז' עברה בקושי בזכות שערי חוץ 2:2 אחרי 1:1 בבית. לפני המשחק נגד ברצלונה בעונת 2015/16 טיאגו מוטה נפצע והוא לא שיחק בניצחון 0:4 על ברצלונה ולא בהפסד 6:1. בעונה שעברה כמובן ניימאר נפצע לפני ההדחה על ידי ריאל מדריד 3:1 וגם 2:1. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי