לפני החתימה בבורדו, נציגי רומא דרשו מפאולו סוזה להמתין

פאולו סוזה
פאולו סוזה | Gettyimages

המאמן, אקס מכבי ת"א, הגיע לעיר ואמור היה לחתום על חוזה לשלוש שנים וחצי, אולם הקבוצה מבירת איטליה, שהובסה בדרבי נגד לאציו, נכנסה לתמונה והבהירה שהוא המועמד המוביל להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו

קבוצות: בורדו
(גודל טקסט)

העלילה מסתבכת. פאולו סוזה, שאמור להתמנות למאמן בורדו, הוא המועמד הבכיר לאימון רומא על חשבונו של אוזביו די פרנצ'סקו המאכזב – כך עולה הערב (ראשון) באיטליה. המאמן הפורטוגלי שאימן בין השאר גם את מכבי תל אביב, באזל ופיורנטינה ומאז אוקטובר האחרון יושב בביתו אחרי תקופה קצרה ולא מוצלחת בטיאנג'ין מהליגה הסינית, יצטרך לקבל כעת החלטה לאחר שנציגי רומא שוחחו איתו לאחר התבוסה 3:0 בדרבי וביקשו ממנו להמתין.

כזכור, התקשורת הצרפתית פרסמה אתמול בשעות הערב המאוחרות כי סוזה כבר הגיע לעיר וסיכם את תנאיו כמאמן הקבוצה בחוזה לשלוש שנים וחצי. הוא צפוי להתחיל את עבודתו במיידי, אבל נראה שבמשחק הקרוב שייערך כבר ביום שלישי מול מונפלייה הוא עוד יישב ביציע. בורדו כזכור נפרדה בשבוע שעבר מריקרדו שהיה בקבוצה בקדנציה שנייה, אחרי רצף תוצאות שליליות שדירדרו אותה עד למקום ה-13, מרחק נקודות דו ספרתי מהקו האדום, אבל פער זהה גם מהכרטיסים לאירופה. 

כאמור סוזה בן ה-48 יושב בביתו מאז אוקטובר, אבל למעט המעבר הלא מוצלח בסין הוא נחשב למאמן מבטיח שזכה לביקוש גם מקבוצות פאר בשנתיים האחרונות. אחרי פיטוריו מטיאנג'ין הוא נחשב לא אחת כמועמד מוביל להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו ברומא, אלא שמאמן הג'אלורוסי עדיין בתפקיד – על אף שמעמדו מעורער פעם נוספת בעקבות ההשפלה אמש בדרבי. ובחזרה לסוזה, הוא כאמור הוביל את מכבי ת"א לזכייה באליפות במקביל להצלחה בליגה האירופית שנעצרה רק בשלב 32 האחרונות על ידי באזל, אליה עבר וזכה גם איתה באליפות ומשם התקדם לשנתיים בפיורנטינה. כשחקן זכה כמעט בכל תואר אפשרי, בייחוד לאור ימיו המפוארים ביובנטוס, בדורטמונד ובאינטר.


Paulo Sousa already in Bordeaux. pic.twitter.com/gE0k3wGTuF

— Football Fans Stuff (@FFS_Transfer) March 2, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי