מארסיי ניצחה 0:2 את סט אטיין, באלוטלי חגג באינסטגרם

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | AFP

התכולים עלו למקום ה-3 בטבלה והחלוץ האיטלקי שבר את הרשת. תצוגה אדירה של פקיר בניצחון 1:5 של ליון על טולוז, ליל חזרה לנצח עם 0:1 על דיז'ון, ניס גברה על שטרסבורג

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון), כשבמוקד מארסיי גברה על סנט אטיין 0:2 במשחק בו מריו באלוטלי חגג שער בעמוד האינסטגרם שלו. מוקדם יותר הביסה ליון 1:5 את טולוז, ליל גברה 0:1 על דיז'ון, ניס ניצחה 0:1 את שטרסבורג וגנגאן ונאנט נפרדו בתיקו מאופס.



מארסיי – סט אטיין 0:2
למה תמיד הוא? מריו באלוטלי האחד והיחיד עושה את זה שוב. החלוץ האיטלקי העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה ה-12 מבישול של תובאן, אסף את הסמארטפון שלו, והטריף את ב'סטאד ולודרום' כשרץ לחגוג בסטורי של האינסטגרם עם אוהדים. פלוריאן תובאן הכפיל את התוצאה בדקה ה-21 מהנקודה הלבנה וחתם את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון, התכולים עלו למקום ה-3 בטבלה על חשבון היריבה. 'סופר מריו' כבש את שער הליגה הרביעי שלו העונה. 


 

Mario Balotelli has just posted his own goal celebration to Instagram as it happened, probably in a world first pic.twitter.com/WgVnJWmVPv

— Joe Gallagher (@joesgallagher) March 3, 2019




ליון – טולוז 1:5

המארחת התאוששה מההפסד למונאקו עם תצוגה ביתית מול קבוצת התחתית והתבססה במקום השלישי בטבלה עם 49 נקודות, ארבע פחות מליל השנייה. טולוז, לעומת זאת, נותרה במקום ה-15 כאשר יש לה שמונה נקודות פור על הקבוצות שניצבות מתחת לקו האדום.


ממפיס דפאי פתח את החגיגה (10), מתיו דוסבי איזן כעבור חמש דקות אבל ברטראן טראורה (30) ופנדל של נביל פקיר (36) קבעו 1:3 בהפסקה. המחצית השנייה התנהלה בכיוון זהה כאשר צמד של מוסא דמבלה (67 ו-71) חתם 1:5 מרשים. בדקה ה-83 האורחת נותרה ב-10 שחקנים לאחר שיאניק קהוזאק ראה את הכרטיס האדום.


ליל – דיז'ון 0:1

אחרי שני משחקים ללא ניצחון, ליל התקשתה מול הקבוצה מהתחתית אבל התעשתה וחזרה לנצח. לאחר 72 דקות מאופסות, התקפה טובה של המארחים הסתיימה עם שער עצמי של ווסלי לאוטואה, שלא הסתדר עם כדור רוחב בתוך הרחבה ובמקום להרחיק בעט לשערו הוא. דיז'ון עדיין תקועה חזק במעמקי הטבלה וכנראה שתלחם על ההישארות עד לסיום העונה. הקבוצה של קריסטוף גלטייה לא מרשימה ונראה כי פער 20 הנקודות של פריז סן ז'רמן בפסגה עושה את שלו, ולליל נותר רק לנסות ולשמור על הסגנות.



שחקני ליל חוגגים (Gettyimages)


ניס – שטרסבורג 0:1

הקבוצה של פטריק ויירה שומרת על יציבות. בששת המחזורים האחרונים התמונה ברורה: ניס מנצחת בבית ומפסידה בחוץ. לאחר שני הפסדים רצופים ללא שער זכות מול אנז'ה (3:0) ואמיין (1:0), הקבוצה חזרה לעצמה עם ניצחון 0:1 שעוזר לה לחלוף בטבלה על פני היריבה שטרסבורג. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-20, אלאן סאן מקסימין שלח הרמה מהאגף ויוסף אטאל זרק את עצמו, הקדים את כולם ודחק מהאוויר לרשת. קאמבק נהדר לקשר שחזר אחרי שלושה שבועות של היעדרות בשל פציעה. שטרסבורג התעוררה לקראת הסיום אך זה לא הספיק. לפני השריקה האחרונה הורחקו דנילו מניס וגראנדסיר משטרסבורג.


Un gros câlin pour Jonathan Ikoné, décisif sur le but lillois pic.twitter.com/WRmUG9CWmx

— LOSC (@losclive) March 3, 2019

תוצאות נוספות

גנגאן – נאנט 0:0  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי