דיווח: פאולו סוזה יאמן את בורדו בשלוש וחצי השנים הבאות

פאולו סוזה
פאולו סוזה | Gettyimages

למרות החיזורים מצד רומא, העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'יאנלוקה די מארציו מפרסם שאקס מכבי תל אביב ינחת מחר בצרפת על מנת לחתום באופן רשמי על חוזהו

קבוצות: רומא בורדו
(גודל טקסט)
העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'יאנלוקה די מארציו טוען הערב (חמישי) שפאולו סוזה ימוונה למאמן בורדו. אקס מכבי תל אביב, שהוזכר לאחרונה גם כמועמד להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו ברומא, ינחת מחר בצרפת ויחתום לשלוש וחצי שנים בקבוצה לאחר שהצדדים יסגרו את הקצוות האחרונים שנותרו.


סוזה בן ה-48 יושב בביתו מאז אוקטובר, אבל למעט המעבר הלא מוצלח בסין הוא נחשב למאמן מבטיח שזכה לביקוש גם מקבוצות פאר בשנתיים האחרונות. אחרי פיטוריו מטיאנג'ין הוא נחשב לא אחת כמועמד מוביל להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו ברומא, אלא שמאמן הג'אלורוסי עדיין בתפקיד – על אף שמעמדו מעורער פעם נוספת בעקבות ההשפלה בדרבי וההדחה על ידי פורטו מליגת האלופות.


סוזה כאמור הוביל את מכבי ת"א לזכייה באליפות במקביל להצלחה בליגה האירופית שנעצרה רק בשלב 32 האחרונות על ידי באזל, אליה עבר וזכה גם איתה באליפות ומשם התקדם לשנתיים בפיורנטינה. כשחקן זכה כמעט בכל תואר אפשרי, בייחוד לאור ימיו המפוארים ביובנטוס, בדורטמונד ובאינטר.


#PauloSousa atteso a #Bordeaux domani per definire gli ultimi dettagli: sarà il nuovo allenatore ⤵️https://t.co/qJkZ1GnKgq

— Gianluca Di Marzio (@DiMarzio) March 7, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי