הצגה לסנט אטיין נגד קון, שטרסבורג איבדה יתרון כפול אצל נים

שחקני סנט אטיין חוגגים
שחקני סנט אטיין חוגגים | AFP

הקבוצה של ז'אן לואיס גאסט לא ויתרה על הסיכוי לליגה האירופית וכבשה חמישייה במשחק חוץ. דרמה בדרום צרפת: האורחת מחקה פיגור כפול וחזרה ל-2:2 נגד שטרסבורג עם פנדל דרמטי

(גודל טקסט)
המחזור ה-29 בליגה הצרפתית החל כבר ביום שישי, כשמונאקו המשיכה את התקופה הטובה שלה עם המאמן לאונרדו ז'ארדים והשיגה ניצחון דרמטי 0:1 על ליל, ובמשחק הנוסף נפרדו ניס וטולוז בתיקו 1:1. היום (שבת) נערכו ארבעה משחקים נוספים. במוקד, סנט אטיין סיפקה הצגה גדולה כשהביסה את קון 0:5 בחוץ והיא ממשיכה להילחם על הליגה האירופית. דרמה גדולה קיבלנו במשחק בין ניס ושטרסבורג כשהמארחת חזרה מפיגור של שני שערים. גנגאן ניצחה את דיז'ון 0:1, אנז'ה ואמיין נפרדו בתיקו ללא שערים.


קון – סנט אטיין 5:0
לאחר שני הפסדי ליגה רצופים ללא שער זכות, סנט אטיין הצליחה לחזור ולעצמה בגדול. בדיוק בזמן מבחינתה היא השיגה את ניצחון הליגה הגבוה ביותר שלה העונה וחזרה למאבק על הליגה האירופית. לפחות זמנית, האורחת מעפילה זמנית למקום החמישי על חשבון ריימס שתשחק מחר. סנט אטיין כבשה שער מהיר כבר אחרי חמש דקות, וסגרה עניין עם שלישייה תוך חצי שעה.  זה היה הערב של הקשר רומיין חמומה שכבש את השער הראשון ובישל את השניים הנוספים.


הקשר כידרר יפה בדקה החמישית ושלח בעיטה לא טובה שהשוער בריס סמבה היה חייב לעצור. בדקה ה-20 חמומה שלח מסירת רוחב מעולה מצד ימין ולרוברט בריץ' נותר רק לדחוק לרשת ולהעלות את קבוצתו ליתרון מבטיח, בזמן שקון לא במשחק. בדקה ה-31 זה כבר הפך לתבוסה. חמומה זיהה את ארנו נורדין בצד שמאל והקשר בעט כדור שטוח חזק שלא הותיר סיכוי לשוער.


סנט אטיין המשיכה עם הרעב לשערים נוספים והפעם היה תורם של המחליפים: הילד בן ה-19 למין גאזלי שעלה מהספסל כבש שער בכורה מרגש בקרוב במשחקו השני בקבוצה (85') ובתוספת הזמן ולנטין ואדה כבש את החמישי עם בעיטה חזקה.


#SMCASSE Reçu cinq sur cinq ! pic.twitter.com/HPNuIMUj6d

— AS Saint-Étienne (@ASSEofficiel) March 16, 2019


נים – שטרסבורג 2:2
האורחת פתחה את המשחק מעולה וכבר ראתה כיצד שמה מאחוריה את הבצורת הארוכה של שבעת משחקי הליגה ללא ניצחון, אך למארחת נים היו תוכניות אחרות. הפתיחה הייתה שייכת לשטרסבורג שבדקה התשיעית יצאה להתקפה מהירה שמצאה את המארחת לא מוכנה, הקשר אנתוני גונזאלבש העביר מסירה מצד ימין ולבו מוטיבה החלוץ הדרום אפריקאי, שלח בעיטת יעף נהדרת לרשת, 1:0 לשטרסבורג ושערו התשיעי העונה בליגה, אחד יותר מכל העונה שעברה.


המשחק נרגע עד למחצית השנייה, אז בדקה ה-53 שטרסבורג עקצה אחרי שיתוף פעולה יפה של צמד החלוצים. יוסוף פופאנה כבש בקלות מול השוער אחרי עבודה נהדרת של נונו דה קוסטה. השופט החליט לפסול ברגע האחרון את השער של אנתוני גונזאלבש לאחר מבט אחרון ב-VAR. המשחק קיבל תפנית מפתיעה עם שער מצמק של המארחת בדקה ה-67, כשאנתוני בריאנסון כבש בבעיטה מסובבת מהאוויר אחרי כדור חופשי. המארחת כבר כמעט השלימה עם ההפסד ואז קיבלה מתנה מהבלם לאמין קונה שנגע ביד ברחבה. השופט הצביע על הנקודה ללא היסוס וטאבג'י סאבנייה שמר על קור רוח וקבע תיקו 2:2 גרמטי.


#NORCSA BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!!! L'égalisation de Téji Savanier pic.twitter.com/GExKq2sTLy

— Nîmes Olympique (@nimesolympique) March 16, 2019


תוצאות נוספות
אנז'ה – אמיין 0:0


גנגאן – דיז'ון 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי