הקאמבק מתקרב: ניימאר צפוי להיות כשיר לגמר הגביע

ניימאר
ניימאר | AFP

"הספירה לאחור החלה", נכתב ב"לאקיפ". אלא שלפני גמר הגביע ב-27 בחודש, פריז תצטרך להתגבר מחר בהרכב חסר במיוחד על נאנט (21:50, שידור ישיר בספורט4). קאבני, די-מאריה ומונייה ייעדרו. אלבס בספק

(גודל טקסט)

כבר יותר מחודשיים שניימאר לא משחק כדורגל. כוכבה הברזילאי של פריז סן ז'רמן שנפצע נגד שטרסוברג במשחק הגביע ב-23 בינואר, שוב היה חסר מזל והחמיץ משחק גדול בליגת האלופות, מה שהביא להדחתה של קבוצתו במסגרת שמינית הגמר. לפי "לאקיפ" הצרפתי, אוהדי פריז יכולים לחייך. יש תאריך חזרה: ניימאר ישוב לשחק בסוף החודש, בגמר גביע הצרפתי ב-27 באפריל. כמובן שהקבוצה של טוכל צריכה קודם כל לעבור בדרך את נאנט שתחכה לה מחר בחצי הגמר (21:50, שידור ישיר בספורט4).

"הספירה לאחור החלה", נכתב בעיתון הצרפתי, ומחר יעברו בדיוק עשרה שבועות מאז שנפצע. לניימאר יהיה קצת יותר מחודש כדי להוריד חלודה, לחזור לכושר טוב ואז לעמוד לרשותה של נבחרת ברזיל בקופה אמריקה שייערך בחודש יוני. עוד קודם לכן, הברזילאי ירצה לעזור לפריז לזכות בגביע הצרפתי בפעם החמישית ברציפות, וכמובן באליפות נוספת. העונה ב-23 משחקים כבש ניימאר 20 שערים ובישל עוד 11. אפשר לומר שלא רק הצרפתים מחכים מאוד שישוב.

ובחזרה למשחק. פריז תשחק ללא די-מאריה, תומאס מונייה, ניימאר ואדינסון קאבני. דני אלבס וג'וליאן דרקסלר בספק. תומאס טוכל אמר: "המשחק שונה כי הוא משחק מכריע. אנחנו מאוד רציניים. שחקנים רבים ייעדרו ואלה שכן ישחקו חייבים להיות מרוכזים. אני יודע שנאנט תיתן הכל כדי לנצח והיא מאוד אגרסיבית". המאמן החמיא לאמבפה אבל לא אהב את ההשוואות לפלה: "הוא שחקן נפלא, בין אם משחק כחלוץ '9' או לא, הוא מריח טיפה דם ומשליך את עצמו על הטרף. יש לו איכות יוצאת דופן. אבל צריכים להיות זהירים אותו, יש לו עוד לאן להתקדם".


הקאמבק של ניימאר מתקרב (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי