פ.ס.ז' נפרדה ב-2:2 עם שטרסבורג ופספסה הזדמנות לזכות באליפות

אריק צ'ופו מוטינג
אריק צ'ופו מוטינג | AFP

לאחר התיקו 1:1 של ליל עם ריימס, הקבוצה מבירת צרפת ידעה שהיא תוכל לשמור על התואר אם תנצח, אך רשמה בתיקו ביתי מאכזב שדחה את החגיגות למועד מאוחר יותר

קבוצות: ליל שטרסבורג
(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) כשבמוקד התיקו 2:2 של פריז סן ז'רמן, שהייתה יכולה לזכות באליפות על שטרסבורג. קודם לכן: ליל נפרדה בתיקו 1:1 עם ריימס וטולוז ניצחה 0:1 את נאנט.


פריז סן ז'רמן – שטרסבורג 2:2
פריז קיוותה לסיים את הערב אלופה בפעם השמינית בתולדותיה ושנייה ברציפות, אך היא ידעה שרק ניצחון ביתי על שטרסבורג יבטיח את התואר באופן רשמי. הקבוצה מבירת צרפת פתחה נהדר ועלתה לתירון מוקדם כבר בדקה ה-13 משער של אריק צ'ופו מוטינג, אך האורחת הפכה את התוצאה כבר מחצית הראשונה לאחר צמד שערים של נונו דה קוסטה (26) אנתוני גונסלבס (38). טילו קהרר איזן את התוצאה שמונה דקות לסיום, אך האלופה לא הצליחה להשלים מהפך.



יחגגו את האליפות בפעם אחרת. לאנדרו פארדס עם לאנדרו פארדס (AFP)


ריימס – ליל 1:1

 סגניתה של פריז סן ז'רמן נמצאת בנסיגה קלה מאז חודש פברואר ולא הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות כשנתקלה בריימס שחולמת להגיע לליגה האירופית. המארחת לא הצליחה לעקוף את מרסיי אבל אין ספק שהיא בכושר מצוין. 

ליל נהנתה משער של הבלם הוותיק ז'וז'ה פונטה שנגח נהדר אחרי כדור קרן של הקשר טיאגו מנדז בדקה ה-55, אלא שהחגיגות היו מוקדמות. הקשר רמי אודין כבש שער עשירי העונה בליגה אחרי בישול נפלא של טריסטן דינגומה שחתך את כל ההגנה עם כדור עומק ענק.


78' ⚽️BUUUUUUUUUUUUT ! Superbe inspiration de @TristanDingome, qui sert @Remioud dans la surface. L'enchaînement est parfait, le plat du pied chirurgical dans le petit filet… YES !!!#SDRLOSC (1-1) pic.twitter.com/js47JzY40d

— Stade de Reims (@StadeDeReims) April 7, 2019

 

טולוז – נאנט 0:1

אנדרי ג'ירוטו הורחק בכרטיס אדום ישיר אחרי עבירה קשה בדקה ה-17 והותיר את האורחת בעשרה שחקנים. כעבור שמונה דקות טולוז כמעט עלתה ליתרון כשזכתה בפנדל אך מקס גריידל לא בעט מספיק טוב והשוער הדף. המארחת חיכתה עד לדקה ה-55 ואז כבש מקרוב המגן איסיאגה סילה. טולוז רשמה את נצחונה השני בלבד בעשרת המשחקים האחרונים אך יש לה פער גדול מהקו האדום ונראה שגם בעונה הבאה תשחק בליגה הבכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי