ניידת משטרה הגיעה לאימון בעקבות התלונה נגד ניימאר

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

נציגי משטרת ריו דה ז'ניירו נכחו במתחם של נבחרת ברזיל כדי לשוחח עם החלוץ שנגדו הוגשה תלונה על אונס, אך הכוכב הגיע במסוק פרטי לאחר שעזבו את המקום. פרננדיניו יצא להגנתו: "בטוח שהוא חף מפשע, זה לא ישפיע"

(גודל טקסט)
שעות ספורות לאחר שניימאר השתמש בחשבון האינסטגרם האישי כדי להכחיש את החשדות נגדו, לאימון נבחרת ברזיל היום (ראשון) הגיעה המשטרה האזרחית של ריו דה ז'ניירו במטרה לברר פרטים נוספים על התלונה שהוגשה נגדו בסוף השבוע בחשד לאונס.


אימון נבחרת ברזיל נקבע לשעה 11:30 בבוקר שעון מקומי, אלא שניימאר, שהגיע גם הפעם לאימון במסוק פרטי לאחר יום חופש, איחר בכשעה בעקבות תנאי מזג האוויר הקשים בעיר ולמעשה פספס את ניידת המשטרה שהגיעה במטרה לדלות פרטים וייתכן שאף כדי להזמין אותו לתשאול אודות התלונה נגדו ובעקבות התמונות שפרסם ברשת החברתית, ביניהן השיחות עם המתלוננת: "זו סחיטה, הכל היה בהסכמה", הצהיר חלוץ פריז סן ז'רמן והסלסאו מוקדם יותר.


בתקשורת בברזיל פורסם עד כה כי מנהל הנבחרת וקצין הביטחון שלה קיבלו את השוטרים, אבל הסבירו שניימאר לא נמצא. השחקן כאמור הגיע יותר מאוחר להתכנסות כשאיתו במסוק היו גם ארתור, דני אלבס וטיאגו סילבה. דווח שכוונת משטרת ריו דה ז'ניירו היא לחקור את ניימאר גם על הסרטון שפרסם באינסטגרם ובנוסף לעדותו צפוי להילקח ממנו הטלפון כדי לעבור על השיחות והתמונות שבמכשירו, מבלי להסתמך על הקבצים הערוכים שהעלה בחשבונו. המשטרה האזרחית של ריו דה ז'ניירו מסרה ל-ESPN ברזיל: "יחידת המחשבים שלנו כבר עשתה מספר צעדים חשובים שיסייעו לנו בחקירה". 


הראשון מבין שחקני נבחרת ברזיל להתייחס לפרשה היה פרננדיניו, קשר מנצ'סטר סיטי שהתייצב היום למסיבת עיתונאים לקראת הקופה אמריקה שתארח ברזיל החל מסוף השבוע הבא: "שמעתי על כך וזה מעציב אותי מאוד, וגם מוזר לי שהיא התלוננה רק אחרי 15 יום. אני בטוח שהכל יתבהר ומאמין בחפותו של ניימאר. נתמוך בו ככל שאפשר ולא ניתן לזה להשפיע על כר הדשא".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי