נשיא פ.ס.ז' הצהיר: "אמבפה יישאר בקבוצה ב-200%"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

אל חלאיפי התראיין לפראנס פוטבול והבטיח שהכוכב הצרפתי לא הולך לשום מקום. בנוסף, העביר ביקורת על העונה שעברה: "היה חסר לנו אופי", ודיבר על השינוי במדיניות הרכש: "נחתים שחקנים עם מנטאליות למופת"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
נאסר אל חלאיפי, נשיא פריז סן ז'רמן, העניק ראיון עצבני לעיתון 'פראנס פוטבול', בו העביר ביקורת על השחקנים המובילים בקבוצה. היום (שני) פורסם החלק השני של הראיון בו הנשיא מבהיר: "אני בטוח שקיליאן אמבפה ימשיך בקבוצה בעונה הבאה", זאת על רקע דבריו של החלוץ לפני חודש. רק נזכיר כי הבוקר פורסם בתקשורת הצרפתית שפ.ס.ז' מעמידה את ניימאר למכירה.


לנשיא היה הרבה מה להגיד על עונה שעברה: "הרגשנו רע מאוד (לאחר ההדחה נגד מנצ'סטר יונייטד), היינו צריכים כמו מכות חשמל כדי לחזור לשחק. חסר לנו אופי וסמכות בקבוצה הזו, וזה כולל אותי". חאליפי הכריז על שינוי במדיניות הקבוצה לקראת העונה הבאה: "אני לא רוצה עוד כוכבים גדולים במובן הרע של המילה, אלא החתמות של שחקנים עם מנטאליות למופת".


על בואו של לאונרדו, המנהל המקצועי הברזילאי: "הוא יהיה חשוב מאוד. הוא יוודה שההתנהגות האינדיבידואלית של השחקנים לא תשפיע לרעה על הקבוצה". כזכור, הקבוצה מעיר האורות סיימה את העונה בצורה חלשה מאוד עם הפסד בגמר הגביע הצרפתי, כשעיקר האכזבה הייתה ההדחה בשלב שמינית גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי