מאטה חתם על הארכת חוזה ביונייטד, ווקר במנצ'סטר סיטי

חואן מאטה
חואן מאטה | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

העברות: הספרדי ימשיך בשדים האדומים, הומלס חזר לדורטמונד. ג'ון טרי שם קץ לשמועות על עתידו ובאנגליה מדווחים על עסקה ענקית בין ריאל מדריד לטוטנהאם הכוללת את אריקסן. פ.ס.ז' רוצה לצרף את דונארומה

(גודל טקסט)
 רשמי
* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על הארכת חוזהו של חואן מאטה, שיישאר ללבוש אדום עד 2021 עם אופציה להארכה לשנה נוספת. הקשר הספרדי בן ה-31 רשם בעונה האחרונה 32 הופעות במדי השדים האדומים, בהן כבש שישה שערים ובישל עוד ארבעה, כשאחד מרגעיו הבולטים היה שער הניצחון נגד יובנטוס בשלב הבתים של ליגת אלופות.


*בורוסיה דורטמונד הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן לוסיאן פאברה עד 2021 – ראו ידיעה נפרדת.



*מי שמצטרף לקבוצתו של פאברה הוא מאטס הומלס, שעזב את באיירן מינכן לאחר שלוש עונות בהעברה חופשית וחתם חזרה בבורוסיה דורטמונד עד 2022. לחצו כאן לידיעה המלאה


*קייל ווקר האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי בשנתיים וילבש את מדי הסיטיזנס עד 2024. במהלך תקופתו בקבוצה של גווארדיולה הוא זכה בשתי אליפויות, שני גביעי ליגה, גביע אנגלי ומגן הקהילה.




* ריאל סוסיאדד החתימה לחמש עונות את פורטו, שחקנה של ג'ירונה שירדה לליגה השנייה בספרד. הקבוצה מחבל הבאסקים תשלם 10 מיליון יורו עבור הקשר/חלוץ הספרדי בן ה-27' שכבש 17 שערי ליגה בשנתיים האחרונות (שישה העונה ו-11 לפני שנתיים). פורטו הודה לג'ירונה ואמר: "תג המחיר הזה הוא אתגר ואחריות, אבל אני לא אאכזב!".




* ג'ון טרי, שחגג עלייה לפרמיירליג עם אסטון וילה כעוזרו של המאמן דין סמית', האריך את חוזהו במועדון ויישאר בתפקידו עד 2021. בימים האחרונים שמו של טרי נקשר למעבר לקווים של דרבי קאונטי כמחליפו של פרנק למפארד שעתיד לחתום בצ'לסי, אך היום אותן שמועות הגיעו לקיצן עם ההודעה הרשמית.




שמועות
*מנצ'סטר סיטי פותחת חזית נוספת מול היריבה העירונית יונייטד ומצטרפת למירוץ אחר בלם נאפולי, קאלידו קוליבאלי. לפי ה"גאזטה דלו ספורט" התכולים הציעו 85 מיליון ליש"ט עבור הסנגלי, לו נותרו עוד ארבע שנים בחוזה, מה שאומר שקבוצתו האיטלקית תשחרר אותו רק בעד סכום עתק המוערך ב-110 מיליון ליש"ט.


* נאפולי פעילה מאוד בחלון ההעברות הנוכחי, והיום היא השלימה את עסקת רכישתו של השוער דויד אוספינה הקולומביאני, שנמצא בימים אלו בברזיל עם הנבחרת שלו במסגרת הקופה אמריקה. השוער, שבעונה החולפת עמד בשער של נאפולי כמושאל מארסנל, יעבור באופן קבוע לסגנית האלופה תמורת ארבעה מיליון יורו.



אוספינה. יישאר בנאפולי, שתרכוש אותו לאלתר (Gettyimages)


* מי שיעזוב את נאפולי הוא הבלם ראול אלביול. המשך דרכו של הספרדי בדרום איטליה כבר היה בסימן שאלה זמן רב והיום קיבלנו את מה שנראה כמו אישור סופי לעזיבה, ישירות מנשיא המועדון, אורליו דה לורנטיס: "השחקן כבר אמר לנו בעבר שהוא לא מעוניין להישאר, ואני לא הולך להכריח אותו". לפי הדיווח, אלביול נמצא במו"מ מתקדם עם ויאריאל במטרה לשוב לספרד.


*יובנטוס רוקמת תכנית על מנת לשכנע את מנצ'סטר יונייטד למכור לה את פול פוגבה. "קאלצ'ו מרקאטו" מדווח שהגברת הזקנה מתכננת לכלול את הקיצוני הברזילאי דוגלאס קוסטה בעסקה עבור הקשר הצרפתי, שכבר הצהיר כי הוא מרגיש מוכן לעזוב את יונייטד.


* באנגליה מדווחים על טרייד מעניין בין ריאל מדריד וטוטנהאם. ב"סאן" נכתב כי הבלאנקוס שרוצים את כריסטיאן אריקסן, מוכנים להציע לטוטנהאם 45 מיליון יורו בנוסף לקשר הספרדי המוכשר דני סבאיוס, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של זינדין זידאן. הדני, רק נזכיר, מסיים את חוזהו אצל התרנגולים בסוף העונה הבאה.




* נשיא ליון, ז'אן מישל אולאס, הודה אתמול כי הקבוצה רוצה לצרף את פליפה לואיס, המגן הברזילאי שסיים את חוזהו באתלטיקו מדריד. המגן שיהיה בן 34 בחודש אוגוסט, כבר הבהיר שיודיע רשמית על עתידו בסיום הקופה אמריקה.


* לפי "סאן", פריז סן ז'רמן החליטה לצרף את שוערה הצעיר של מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה (20) ותציע עבורו 60 מיליון יורו. דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד, ירד מהפרק, משום שאלופת צרפת מחפשת פרויקט עתידי.


 



* גם רומא מחפשת שוער. הג'ילארוסי הציעו 20 מיליון יורו עבור שוער בטיס, פאו לופס, כך לפי העיתונאי האיטלקי הבכיר, ג'יאנלוקה די מרציו. הקבוצה מאיטליה יצרה קשר ראשון עם השוער בן ה-24 בימים האחרונים והיא תהיה מוכנה לשלם עוד שני מיליון יורו בונוסים לפי הישגים שונים. בשנה שעברה שמר השוער 10 פעמים על שער נקי ב-33 הופעות ליגה.


* בחזרה לליון, הנשיא אישר את עזיבתו של הקשר נביל פקיר שבקיץ שעבר כזכור היה קרוב לחתימה בליברפול. אולאס אמר: "זה נכון שהוא רוצה לעזוב, אנחנו פתוחים למשא ומתן מול קבוצות. אין לנו חדשות, אנחנו מחכים להצעות אך עדיין לא פנו אלינו".


* אברטון צפויה להשלים את רכישתו של קשר ברצלונה, אנדרה גומש, ששיחק בקבוצה כמושאל בעונה האחרונה (2.25 מיליון יורו). ה"מונדו דפורטיבו" מדווח שהקבוצה מגודיסון פארק תשלם 25 מיליון יורו. בשנה שעברה רשם 27 הופעות בליגה האנגלית, מתוכן 24 בהרכב הראשון, והצליח לשים מאחור את חוסר ההצלחה בברצלונה.
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי