פוגבה ירה: "זה זמן טוב עבורי לאתגר חדש בקריירה"

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

הכוכב הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד הצהיר על רצונו לעזוב את האולד טראפורד לאחר שלוש עונות: "היו רגעים טובים ורגעים רעים". ריאל מדריד נחשבת המועמדת המובילה לצרפו, אך מחירו עלול לטרפד את העסקה

(גודל טקסט)
שלוש שנים לא קלות עבר פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד. הוא הגיע בקול תרועה רמה כדי להשיב את המועדון לימי הזוהר ולזכות איתו שוב בתארים, אבל בפועל משנה לשנה מעמדו הידרדר, הציפיות הלכו וירדו והבוקר (ראשון) הגיעה הצהרה מפיו: "יכול להיות שזה זמן טוב לצאת לאתגר החדש", כך לפי כתב "הגרדייאן", ששוחח עם הקשר בטוקיו, יפן.


פוגבה נמצא בחופשה בימים אלה ובשיחות עם עיתונאים בטוקיו, במקביל לדיווחים הבלתי פוסקים על דרישתו של זינדין זידאן להביאו לריאל מדריד, הוא הודה: "יש הרבה דיבורים והמון מקום לחשיבה בימים אלה. הייתי שלוש שנים במנצ'סטר יונייטד והיה מצוין, היו רגעים טובים וגם רעים, כמו בכל מקום. אחרי העונה הזו וכל מה שקרה לנו, ועוד שזו הייתה העונה הכי טובה שלי, יכול להיות שזה הזמן לאתגר חדש במקום אחר".


פוגבה בן ה-26, שהגיע ליונייטד באוגוסט 2016 עבור כ-90 מיליון ליש"ט, נקשר גם עם מעבר ליובנטוס ממנה חזר ליונייטד, ובשלוש שנותיו כבש 24 פעמים ב-92 הופעות והיה השחקן היחיד מחוץ לאלופה מנצ'סטר סיטי וסגניתה ליברפול שהגיע לנבחרת העונה של 2018/19 בפרמיירליג. לכן, על אף שנה מטלטלת שעוד החלה עם זכייה באליפות העולם כאחד ממנהיגיה של צרפת, על פי הדיווחים שמגיעים ממנצ'סטר, יונייטד לא תסכים למכור אותו בפחות מ-150 מיליון ליש"ט.


#Paul Pogba, #Tokyo, #ManUnited#Juventuspic.twitter.com/She6Ze4JuA

— Tokyo Current (@TokyoCurrent) June 16, 2019


מאז שב לתאטרון החלומות זכה עם הקבוצה בגביע הליגה ובליגה האירופית בעונתו הראשונה בקדנציה השנייה, כזכור הוא הצטרף לשדים האדומים כבר ב-2009 עוד למחלקת הנוער בתחילת דרכו המקצוענית, אך מאז שסגר מעגל ב-2016 הסתכסך עם המנג'ר ז'וזה מוריניו, שכבר פוטר בדצמבר האחרון, ובעוד הקבוצה שקעה והשיגה רק את הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה, אלוף העולם הצרפתי הלהיב עם 16 שערים ב-47 משחקים בכל המסגרות והוסיף גם 11 בישולים ב-2018/19.



פוגבה. עונת שיא במקביל להידרדרות של מעמדו ושל יונייטד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי