לאונרדו: "אנחנו יודעים שניימאר רוצה לעזוב, אבל למה להתנהג בחוסר כבוד?"

ניימאר
ניימאר | AFP

המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' לא אהב את היעדרותו של הכוכב מתחילת האימונים: "אם שחקן מאחר, זו לא אשמת המועדון", וגם רמז לברצלונה: "לא ראינו שהם רציניים, הוא יכול לעבור אבל עד כה לא הגיעה הצעה ראויה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

סגאת ניימאר, ברצלונה ופריז סן ז'רמן מסרבת לגווע. אחרי שהברזילאי נעדר מאימון פתיחת העונה של אלופת צרפת, המנהל הספורטיבי החדש של הקבוצה לאונרדו התראיין הלילה (בין שני לשלישי) וסיפר כי המועדון לא מונע מניימאר לעזוב.

"אם תגיע הצעה שמתאימה לכולם, הוא יוכל לעבור לאן שירצה", אמר לאונרדו, "אבל עד היום אנחנו לא יודעים אם מישהו רוצה לקנות אותו במחיר שנקבע. זה בהחלט לא מהלך שמתבצע ביום אחד".

לאונרדו, שהתראיין לעיתון הצרפתי "לה פריזיאן", אישר כי היו מה שהוא כינה "קשרים שטחיים" עם ברצלונה אך רמז כי ההצעה לא היתה גבוהה מספיק ולא תאמה לציפיות המועדון: "הם אמרו שהם רוצים לקנות אותו אבל אנחנו לא ראינו שהם רציניים לגבי זה. הם צריכים להיות החלטיים, כיוון שזהו עניין של כסף ולא של רגשות".

לאונרדו.
לאונרדו. "שחקנים אמורים לבוא לפה לתקופה של יותר מכמה שנים" (Enrico Locci/Getty Images)

"פריז סן ז'רמן רוצה לסמוך על שחקנים שיגיעו למועדון לתקופה של יותר משנים ספורות, כדי לבנות כאן משהו גדול. אנחנו לא רוצים שחקנים שעושים טובה למועדון אם הם נשארים. אין אף שחקן שגדול מהמועדון. כדי שקבוצה תוכל להתקדם ולהגיע להישגים, חייבת להיות לה שליטה על השחקנים שלה. גם על החשובים ביותר".

לאונרדו התייחס להיעדרותו של ניימאר מתחילת האימונים: "הוא הודיע שיש לו התחייבות לספונסר, אבל התאריכים לא אושרו על ידי ההנהלה. הוא שיחק את המשחק האחרון שלו ב-6 ביוני וקיבל חופשה עד ה-8 ביולי".

הרצון של הכוכב לעזוב: "זה ידוע לכולם. אבל בכדורגל, היום אתה אומר דבר אחד ומחר תגיד משהו שונה. אבל דבר אחד ברור: עדיין יש לו שלוש שנים בחוזה איתנו. ומכיוון שעדיין לא קיבלנו הצעה ראויה, אין לנו על מה לדבר".

ניימאר.
ניימאר. "לא רוצים ששחקנים יעשו טובה למועדון אם הם נשארים" (AFP)

מדוע ניימאר לא רוצה להישאר בפ.ס.ז': "זה טבעי ששחקן רוצה לעזוב את הקבוצה, אבל למה לעשות זאת בכל כך חוסר כבוד? זה לא שהמועדון התייחס אליו בצורה בלתי ראויה. זאת לא אשמת המועדון. ניימאר הוא זה שלא מופיע בתאריך שנקבע לו, האם אנחנו אמורים לא להתייחס לכך? בהחלט לא. אם שחקן מאחר, זו אשמתו. במקרה כזה יש תהליכים פנימיים, ונראה מה נעשה".

"אין לנו תכנית עם ניימאר ותכנית בלעדיו", חתם לאונרדו, "יש לו חוזה בפריז ואין הצעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי