דיווח: ניימאר דיבר בברזיל על עתידו, אבל החומרים נגנבו

ניימאר
ניימאר | Buda Mendes/Getty Images

במולדתו של השחקן מפרסמים שהוא התראיין בתקשורת המקומית, אולם החומרים נעלמו מרכבו של הכתב. במקביל, הכוכב הגיע למתחם האימונים של פריז סן ז'רמן והוא צפוי להודיע ללאונרדו על רצונו לחזור לברצלונה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
ניימאר ממשיך לעורר סערה בצרפת לאחר שטען בראיון כי הרגע בקריירה היה המהפך של ברצלונה על פריז סן ז'רמן ב-2017, והיום נפתח פרק נוסף בסאגה כאשר הברזילאי נחת היום (שני) בצרפת והגיע למתחם האימונים של האלופה הצרפתית.


במקביל, התקשורת הברזילאית מפרסמת שניימאר, אשר מסוכסך עם גוף התקשורת 'גלובו', הלך להתראיין ברשת המתחרה 'אנדי'. אלא שהראיון, בו ככל הנראה דיבר הכוכב על עתידו, מעולם לא שודר משום שהחומר נגנב מהרכב של הכתב.


חזרתו של הברזילאי לאימונים באה שבעה ימים לאחר אימון הפתיחה של פריז סן ז'רמן, אולם עדיין בסביבתו של השחקן היקר בעולם עדיין מתעקשים כי הוא קיבל אישור להישאר בברזיל שבוע נוסף. לפי הדיווחים, ניימאר אמור להיפגש עם המנהל המקצועי החדש לאונרדו כדי לדון על עתידו, כאשר הוא נחוש לעבור לברצלונה.






עדיין לא ברור במועדון איך יגיבו להתנהגותו של ניימאר בשבועות האחרונים, אך לאור הרמיזות מצד הבעלים נאסר אל חאליפי, נראה שעזיבה כבר בקיץ הקרוב היא בלתי נמנעת. מנהל הספורטיבי היוצא של הקבוצה אנטרו הנריקה תקף ב'אס' את התנהגותו של הברזילאי: "היחס של הנהלה והצוות המקצועי בלתי מתקבל על הדעת. הוא אמר שלא יחדש חוזה והתוצאה ברורה: הוא יישאר על הספסל ללא הגבלת זמן".


כזכור בשנתיים האחרונות בפריז סן ז'רמן פריז נקטה באמצעי משמעת חמורים נגד מספר שחקנים בקבוצה, בעונת 2017/18 חאתם בן ערפה לא קיבל דקת משחק אחת, בגלל שלא הסתדר עם המאמן מאז אונאי אמרי, בעונה האחרונה, אדריאן ראביו הפך לשחקן משני עקב אי חידוש החוזה בקבוצה.



ניימאר עלול לסיים את התקופה בפריז כמו אדריאן ראביו וחאתם בן ערפה (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי