ניימאר: "הזיכרון הטוב בקריירה? ה-1:6 עם ברצלונה על פ.ס.ז'"

ניימאר
ניימאר | AFP

לקראת חזרתו לצרפת והבקשה הרשמית שיגיש לשוב לקטלוניה, החלוץ שוב סיפק תשובה שבוודאי בקבוצתו לא יאהבו לשמוע: "זו הייתה תחושה מדהימה". במקביל, פרסם גם באינסטגרם פוסט שלא משאיר מקום לספק באשר לרצונו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
ביממה הקרובה צפוי ניימאר לנחות בצרפת לקראת חזרה לאימוני פריז סן ז'רמן, אליהם הוא כבר מאחר בכשבוע והמועדון גם הודיע שהכוכב ייענש על כך, אלא שמתחת לפני השטח הסיפור הוא אחר לגמרי: כפי שמפורסם כבר תקופה ארוכה ברחבי העולם, ניימאר מעוניין לעזוב את צרפת ולחזור לברצלונה ובקשתו תהפוך לרשמית ככל הנראה ב-24 השעות, אז נציגיו יישבו עם ראשי המועדון והמנהל המקצועי לאונרדו.


בצרפת טוענים שראשי פריז סן ז'רמן יבהירו לניימאר שהוא רשאי לעזוב תמורת הסכום הנכון, משמע מאות מיליוני יורו, סכומים שלא ריאלי שגם ברצלונה תשלם בשלב זה או אחר במהלך הקיץ. לכן, הקטלונים כבר הציעו לפ.ס.ז' מתווה לפיו ארבעה שחקנים יעשו את הדרך תמורת הברזילאי, כשבמקביל כבר סוכנו של פיליפה קוטיניו תקף את ראשי המועדון בטענה שהם "דוחפים אותו החוצה", כהכנה לעסקת ניימאר האפשרית.


הלילה (בין שבת לראשון), אם מישהו היה זקוק לרמז נוסף לאמיתות הדיווחים בכל הנוגע לניימאר ולברצלונה, התפרסם ראיון קצר שהעניק החלוץ ובמהלכו הוא נשאל מהו הזיכרון הטוב ביותר שלו בקריירה. ממש לא במפתיע, זו הייתה תשובתו: "כשברצלונה הבקיעה את השער השישי ב-1:6 על פריז סן ז'רמן. זו הייתה תחושה מדהימה, בחיים לא חוויתי דבר כזה. חדר ההלבשה היה בטירוף, היו שם את כל האמוציות שאפשר לחשוב עליהן".


ממש במקביל לפרסום אותה תשובה מהראיון, ניימאר גם העלה תמונה בעמוד האינסטגרם האישי שלו וכתב: "DREAM CHASER" – רודף החלומות. ואכן, נראה שהמרדף אחרי החלום לשוב לברצלונה, אותה עזב ב-2017 תמורת 222 מיליון יורו, יוצא לדרך רשמית ביממה הקרובה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DREAM CHASER !

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on



אמנם באלופת צרפת בחרו שלא להגיב להתבטאויות של ניימאר, אך בתקשורת הצרפתית לא יכלו להתעלם. ב"פראנס פוטבול" הגדירו את דבריו כ"רעידת אדמה" וגם "הכרזת מלחמה חדשה". עוד נכתב: "המצב בלתי נסבל, במצב זה, המועדון חייב לחפש למכור אותו ובכל מחיר".  בסקר באתר נשאלו האוהדים האם נכון לראות בדבריו של ניימאר כפגיעה בפ.ס.ז', ו-78% מהמצביעים השיבו שכן.


ב"לה פריסיאן" נכתב: "הוא מצליף באוהדים שלו כשמדבר בלי טיפת מחשבה על אחת ההשפלות הגדולות שספג המועדון הנוכחי שלו".  ב"לה פיגארו" נכתב כי ניימאר בחר בפרובוקציה ושאינו היה יכול אפילו לשמור על כבוד מינימלי לקבוצה הנוכחית שלו בניגוד לכדורגלנים אחרים שיודעים לשלוט בהצהרות שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי