ניימאר ממשיך להפעיל לחץ על פ.ס.ז', לא ישחק נגד אינטר

ניימאר
ניימאר | AFP

אלופת צרפת אישרה כי הכוכב החלים מהפציעה, אך הוא לא נכלל בסגל להתמודדות מול הנראזורי בסין ובספרד ישנו דיווח שגורס כי הסיבה נעוצה ברצונו להבהיר שהוא לא מוכן להישאר. וגם: האם יובנטוס נכנסת לתמונה?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ניימאר נותר מחוץ לסגל של פריז סן ז'רמן לקראת משחק הידידות נגד אינטר. למרות שהצטרף לקבוצתו למסע באסיה, עתידו של הברזילאי בצרפת עדיין אינו ברור. קבוצתו אישרה שלשום שניימאר התאושש מהפגיעה בקרסול ונמצא כשיר, אולם הוא בכל זאת יישאר במחנה האימונים של הקבוצה בשנזן.

ההערכה היא שכרגע המתחים בין השחקן למועדון פשוט גדולים מדי. כאמור פ.ס.ז' תקיים מחר משחק ידידות נגד אינטר האיטלקית והלילה (בין חמישי לשישי) אלופת צרפת שחררה הודעה רשמית בה נכתב: "ניימאר ופרסנל קימפמבה יישארו במתחם האימונים של הקבוצה בשנז'ן וימשיכו בעבודה האישית".

הקבוצה מעיר האורות תשחק בעוד מספר ימים גם נגד סידני האוסטרלית והשתתפותו של הברזילאי עדיין מוטלת בספק. רצונו לעזוב את בירת צרפת לברצלונה נודע כבר לפני מספר שבועות, אך המועדונים טרם התקדמו במשא ומתן, כשברור שלקטלונים אין את היכולת הכלכלית לבצע רכישה גדולה נוספת, לאחר החתמתו של אנטואן גריזמן. על פי הדיווחים האחרונים בברצלונה, הניסיון העיקרי כעת הוא למכור את פיליפה קוטיניו בסכום שינוע סביב 120 מיליון יורו, מה שיוביל לגיוס הכספים להחזרתו של ניימאר לאחר שנתיים בפריז.


ניימאר. לכל הפחות במשחק הקרוב הוא לא ישתתף (AFP)

בספרד גם היו מי שטענו שניימאר לא ייקח חלק במשחק הקרוב ואולי גם לאחר מכן על אף שנמצא כשיר לאחרונה בקבות דרישת השחקן כדי שלמועדון ולמעשה לכל הצדדים האפשריים יהיה ברור שהוא לא מוכן להישאר, כך שמחירו יירד ובסופו של דבר לא תהיה ברירה לפ.ס.ז' אלא למכור אותו להצעה הגבוהה ביותר – כי ביציע הוא בוודאי שלא יישב עם חוזה כמו שלו ותג מחיר שייפגע אנושות במצב כזה.

בתקשורת האנגלית פורסם לאחרונה כי יובנטוס של מאורציו סארי עשויה "לחטוף" את השחקן מתחת לאף של בארסה. המטרה הראשית של הביאנקונרי בעונה הקרובה היא זכייה בליגת האלופות, ולדעת ההנהלה והצוות המקצועי, החתמת ניימאר תקדם אותם לעברה. היתרון של אלופת איטליה במירוץ אחר הקיצוני נמצא במדיניות המיסוי החדשה במדינה, אשר מאפשרת לשחקנים בסרייה א' לשלם פחות מס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי