לפחות זה מאחוריו: ניימאר זוכה מאשמת האונס

ניימאר
ניימאר | MIGUEL SCHINCARIOL/AFP/Getty Images

"גלוב ספורט" הברזילאי מדווח כי בהמלצת ג'וליאנה לופס בוסאקוס, ראש תחנת המשטרה להגנת נשים, החקירה הסתיימה והתיק נסגר עוד לפני שקיבלה לידה את התמונות והדוחות הרפואיים של המתלוננת נג'ילה טרינידאג'י

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

הקיץ הנוכחי היה קשה במיוחד עבור ניימאר. הוא עדיין לא הצליח לממש את תקוותיו ולחזור לברצלונה, פציעה מאכזבת גרמה לו להחמיץ את הקופה אמריקה והוא צפה בנבחרת ברזיל מהצד, אבל לפחות דאגה אחת הוא יכול להסיר מליבו. לפי "גלוב ספורט" בברזיל, משטרת סאו פאולו החליטה לסגור את תיק החקירה בנושא האונס שבו הואשם הברזילאי והוא זוכה.

כזכור, ניימאר נחקר בתחילת חודש יוני לאחר שנג'ילה טרינידאג'י התלוננה שהוא אנס אותה במלון בצרפת והיה אגרסיבי כלפיה. נציגת המשטרה, גו'ליאנה לופס בוסאקוס, ראש תחנת המשטרה להגנת נשים, הודיעה שלא יוגש נגדו כתב אישום. המשטרה טוענת שהשחקן לא ביצע שום פשע ואין שום סיבה להעמידו לדין. מוקדם יותר החודש נעתר בית המשפט לבקשה להאריך את החקירה ב-30 יום נוספים אך לא היו התפתחויות. לתובע תינתן האפשרות לערער בתוך 15 יום.

הנציג ביקש גישה לקטעי וידאו של מצלמות האבטחה של המלון בפריז, שם ארע לכאורה אירוע האונס, וכן את תוצאות הבדיקות הרפואיות של הדוגמנית ווהרישומים הרפואיים של הגניקולוג הפרטי שלה, תוך בדיקת אפשרות של סחטנות בנוגע לתמונות אינטימיות של הברזילאי וכן במעקב לאחר השיחות שניהלו השניים בוואטספ. עותקים מהחקירה הגיעו וצורפו לחקירת האונס, התמונות והדוחות הרפואיים עדיין לא אך בכל מקרה הוחלט לסגור את החקירה.


ניימאר. לפחות זה מאחוריו (Buda Mendes/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי