"ניימאר עשוי לעבור בדיקות רפואיות בברצלונה ביום שישי"

ניימאר
ניימאר | Lintao Zhang/Getty Images

אם הצדדים יגיעו לסיכום בקרוב, כוכב פריז סן ז'רמן ימריא כבר בסוף השבוע לספרד. השחקן, שקיבל אישור להיעדר מהאימון, צפוי להיפגש הלילה עם אריק אבידל וחאבייר בורדס, שמתעקשים להעביר שחקנים ולא סכום כספי

(גודל טקסט)
עתידו של נייימאר ממשיך להעסיק את התקשורת העולמית והדיווחים הסותרים אינם פוסקים. הערב (שלישי) טען מרסלו בצ'ילר, העיתונאי שחשף לראשונה את מעברו של הברזילאי לפריס סן ז'רמן לפני כשנתיים, שאלופת צרפת קיבלה הצעה רשמית מברצלונה והיא מתכוונת לקחת את הזמן ולבדוק האם ריאל מדריד מתכוונת להיכנס לתמונה, כאשר פנייה מצד ראשי הבלאנקוס טרם נעשתה.


לאחר מכן פורסם בתקשורת הצרפתית כי אם ברצלונה ופריס סן ז'רמן יצליחו להגיע לסיכום בקרוב, ניימאר עשוי להמריא בסוף השבוע לספרד במטרה לעבור את הבדיקות הרפואיות כבר ביום שישי. לעומת זאת, בספרד טוענים כי ראשי ברצלונה אינם מוכנים לשלם בתמורה לשחקן, אלא רק להעביר שחקנים ובשלב זה אין התקדמות במגעים בין הצדדים.


מוקדם יותר היום, כזכור, משלחת של ראשי ברצלונה, בהובלת אריק אבידל וחאבייר בורדס, עשתה את הדרך לפריז וערכה פגישה ראשונה פנים מול פנים עם אנשי פריז סן ז'רמן, בניסיון לסגור את העברת ניימאר. מזה שבועות ארוכים שישנן שיחות בין הצדדים, על אף שבברצלונה הכחישו פנייה, אבל רק היום נעשה צעד משמעותי ראשון בניסיון לבצע עסקת ענק, שנתיים בלבד אחרי שניימאר עבר לפריז תמורת 222 מיליון יורו.


העיתונאי מרסל לורנטה, אשר כותב ב"מונדו דפורטיבו" והוא גם אחד מבכירי "רדיו קטלוניה", פרסם כי במהלך הפגישה הבהירו ראשי פ.ס.ז' כי הם דורשים את איבן רקיטיץ', פיליפה קוטיניו ו-100 מיליון יורו בתמורה לניימאר, שקיבל אישור להיעדר מהאימון היום וצפוי להיפגש במהלך הלילה עם אנשי ברצלונה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי