מונאקו הובסה 3:0 במץ, מארסיי ונאנט נפרדו בתיקו 0:0

חביב דיאלו
חביב דיאלו | JEAN-CHRISTOPHE VERHAEGEN/AFP/Getty Images

הקבוצה של ז'ארדים, עם בן ידר בהופעת בכורה בהרכב, הובסה בדיוק כמו במחזור הפתיחה והיא סוגרת את הטבלה. דיאלו כבש צמד לזכות המארחת. בנדטו החמיץ פנדל, וילאש בואש עדיין ללא ניצחון. ליל הובכה מול אמיין

(גודל טקסט)
המחזור השני בליגה הצרפתית נפתח כבר אתמול (שישי) עם ניצחון ענק 0:6 של ליון על אנז'ה ונמשך הערב (שבת) עם לא פחות מחמישה משחקים. במשחק המוקדם של היום, נאנט ומארסיי נפרדו בתיקו אפס. גולת הכותרת הגיעה לאחר מכן כשמונאקו המשיכה את ההתדרדרות שלה עם תבוסה 3:0 במשחק החוץ במץ, לאחר שהובסה באותה התוצאה גם במחזור הפתיחה נגד ליון בביתה. ליל הובכה מול אמיין (1:0). טולוז גברה 0:1 על דיז'ון, בורדו ומונפלייה נפרדו ב-1:1. ניס ניצחה 1:2 את נים בחוץ.


מץ – מונאקו 0:3

האורחת, עם חלוץ הרכש החדש וויסאם בן ידר אך ללא ססק פברגאס המושעה, קיוותה לרשום ניצחון בכורה לאחר התבוסה הביתית לליון במחזור הפתיחה, אך תוכניות לחוד ומציאות לחוץ. מי שהייתה האלופה הגאה לפני שלוש עונות וניצלה בישורת האחרונה של העונה שעברה – ממשיכה להסתבך והיא מדורגת אחרונה בחלוף שני מחזורים.

הערב המסויט החל  בדקה ה-11 לאחר נגיעת יד ברחבה ובהתערבות ה-VAR, השופט הורה על הנקודה הלבנה. חביב מהמאדו דיאלו כבש בקושי כשהכדור עבר מתחת לרגלו של השוער, 0:1 למץ. אם כל זה לא הספיק, בדקה ה-34 הורחק המגן רובן אגילר לאחר עבירה גסה והותיר את המארחת בעשרה שחקנים ועם קושי ענק לחזור למשחק. בדקה ה-53 מונאקו הרימה ידיים כשלאחר כדור חופשי איתו ההגנה לא הצליחה להתמודד, דיאלו השלים צמד עם בעיטה חזקה בתוך הרחבה.

 

מונאקו המשיכה עם סף השבירה הנמוך ובדקה ה-66 ההפסד הפך לתבוסה כשרנו קוהאדה כבש בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה. יחד עם ההפסד במחזור הסיום בעונה שעברה, הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים עם שלושה הפסדי ליגה רצופים על האפס.




נאנט – מארסיי 0:0
הקבוצה של אנדרה וילאש בואש שאכזבה במחזור הפתיחה עם ההפסד הביתי 2:0 לריימס, קיוותה להשיג ניצחון בכורה עם מאמן החדש במשחק החוץ במארסיי. הקבוצה הביתית הייתה לא פחות טובה אך למארסיי הייתה הזדמנות גדולה שלא נוצלה. בדקה ה-31 האורחת קיבלה פנדל לאחר התערבות של ה-VAR אלא שהחלוץ דריו בנדטו סיפק בעיטה מרושלת מעל השער.



דימיטרי פאייה (photo credit:  SEBASTIEN SALOM-GOMIS / Contributor)


תוצאות נוספות
אמיין – ליל 0:1
בורדו – מונפלייה 1:1
נים – ניס 2:1
טולוז – דיז'ון 0:1





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי