הלילה השחור של פריז סן ז'רמן: אמבפה ייעדר חודש

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

החלוץ שנפצע יחד עם קבאני ב-0:4 על על טולוז, סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ויחמיץ את מחזור הפתיחה של הצ'מפיונס. טוכל על ניימאר: "לאונרדו יודע טוב מאוד שאני רוצה שיישאר". דיווח: תיתכן הצעה על דיבאלה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן הביסה אתמול 0:4 את טולוז בהצגה גדולה ראשונה העונה, וזה היה משחק הליגה ה-41 ברציפות בו היא כובשת. אלא שזה היה ניצחון עצוב. האלופה איבדה את אדינסון קבאני וקיליאן אמבפה בגלל פציעות. בבירה החסירו פעימה עד לביצוע הבדיקות. היום בצהריים (שני) הודיעה האלופה כי החלוץ ייעדר כחודש בשל פגיעה בשריר הירך האחורי  ויחמיץ את משחק הפתיחה של ליגת האלופות.


"ניצחון בטעם מר. פריז התאוששה, קבאני ואמבפה הביאו סיבות לדאגות", נכתב ב"לאקיפ". ב"לה פרסיאן" נכתב: "קיץ של פציעות עובר על האלופה". לא פחות משבעה שחקנים כבר מושבתים בגלל פציעות, והחלפתו של ד"ר אריק רולנד ששהה בתפקיד מ-2007 והוחלף בקיץ – לא עזרה.


המאמן תומאס טוכל אמר לאחר המשחק: "אני לא יכול למסור פרטים על הפציעות. אנחנו עדיין לא יודעים אם זה רציני ואם הם יחמיצו את מחזור הפתיחה בליגת האלופות (אמצע ספטמבר). אני פשוט עצוב ומאוכזב עבורם. שיחקנו טוב מאוד, ברצינות ועם עוצמה, והתוצאה הייתה ראויה. יש לנו יותר מדי פצועים, אנחנו תמיד מחפשים הסברים. אני צריך את כל השחקנים. הניסיון שלי אומר לי שאין הסבר אחד".




מי שבכל זאת היה נקודת אור בשורות האלופה הוא אריק צ'ופו מוטינג שכבש צמד ראשון מאז ה-9 בספטמבר 2017, אז היה שחקנה של סטוק. טוכל פירגן: "הוא היה נפלא. הוא שחקן שיעזור לנו הרבה מאוד העונה. הוא לא משחק בעמדה האהובה עליו אבל יש לו איכות ואני מקווה שיצבור ביטחון ויוכיח מה הוא שווה. הוא היה רעב מאוד וקטלני באיזור הרחבה". הקשר האחורי הסנגלי אידריסה גווייה רשם הופעת בכורה במדי הקבוצה. המאמן הגרמני הוסיף גם שההפסד לראן היה חיובי והביא להתעוררות.


ואיך לא, המאמן התייחס גם לניימאר שלפי החלטת המועדון לא ישחק עד שעתידו לא יתבהר סופית. טוכל אמר: "לאונרדו יודע טוב מאוד שאני רוצה לשמור על ניימאר. המצב לא ברור וצריך לסגור את העניין כמה שיותר מהר. הוא שחקן נהדר שחשוב לנו מאוד".


ובנושא אחר, ב"לה פרסיאן" נכתב שעם או בלי קשר לפציעות, אלופת צרפת עשויה להגיש הצעה אחרונה עבור פאולו דיבאלה שכזכור לא שותף במשחק הפתיחה של יובנטוס נגד פארמה. נציגו של השחקן הכחיש בימים האחרונים פגישה עם נציג של פ.ס.ז'.



אריק צ'ופו מוטינג. טוכל מאמין בו (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי