ליון פספסה הזדמנות לעלות לפסגה עם 1:1 מול בורדו

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | ROMAIN LAFABREGUE/AFP/Getty Images

דפאי כבש בדקה ה-32 לאחר בישול נדיר של טרייר, אבל טיאגו מנדש הותיר את המארחת ב-10 שחקנים ונתן לפאולו סוזה לחזור למשחק משער של באירנד (67). המרוויחה: פריז סן ז'רמן. ניצחונות לטולוז, אמיין, נים ואנז'ה

קבוצות: ליון בורדו
(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת), ואחרי שפריז סן ז'רמן עלתה אתמול לפסגה עם 0:2 ליון ניסתה להוריד אותה משם אך סיימה משחק שני ברציפות ללא ניצחון ב-1:1 עם בורדו. טולוז טיפסה למקום החמישי בטבלה עם ניצחון 0:2 על אמיין. נים גברה בקלילות על ברסט, ואילו נאנט ניצחה בדקות הסיום את מונפלייה.


ליון – בורדו 1:1
אחרי חצי שעה של גישושים, ממפיס דפאי העלה את ליון ליתרון עם שער נהדר. מרטין טרייר שלח כדור עומק גאוני והחלוץ התקדם בלי הפרעה ובעט פנימה. ליון קיוותה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד המאכזב בשבוע שעבר, אבל בדקה ה-62 נותרה ב-10 שחקנים כשטיאגו מנדש ספג צהוב שני ומשם לא הצליחה לשמור על היתרון. בורדו יצאה להתקפה, ג'ימי באירנד בעט כדור שנהדף אבל הריבאונד הגיע חזרה אליו והחלוץ הצליח להבקיע בניסיון השני, משווה ל-1:1 בדקה ה-67.


הקבוצה של פאולו סוזה, שהשיגה ניצחון בכורה בשבוע שעבר, נמצאת בראש רשימת הקבוצות שהתעניינו במונאס דאבור בשבועות האחרונים, אך עם היכולת היום ובמשחק הקודם לא בטוח בכלל שהיא זקוקה לו. אחרי פגרת נבחרות מחכה לה מץ החלשה ובעוד חודש היא תפגוש את פ.ס.ז' למשחק הקשה באמת, אבל כרגע המאמן הפורטוגלי יכול להיות מרוצה. ליון תחזור מהפגרה היישר למשחק חוץ קשה נגד אמיין, ולאחר מכן תארח את זניט סנט פטרסבורג למבחן האמיתי בליגת האלופות.




טולוז – אמיין 0:2
לאחר התיקו בשבוע שעבר, טולוז חזרה למסלול הניצחונות שגברה 0:2 על אמיין הצנועה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, בדקה ה-50 נשבר הקרח במשחק כאשר ז'אן מקנגו כבש שער אדיר מ-30 מטרים, שקבע 0:1 מרהיב לטולוז. תשע דקות לאחר מכן הגיע הרגע שהבטיח למקומיים את הניצחון, כשאופטימיס קולוריס היווני סיים בדיוק רב מהלך קבוצתי וקבע את תוצאת המשחק. 0:2 בסיום לטולוז, אשר טיפסה למקום החמישי בטבלה.


תוצאות נוספות:
נאנט – מונפלייה 0:1
אנז'ה – דיז'ון 0:2
נים – ברסט 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי