בשורות טובות לפ.ס.ז'? קאבני ואמבפה עשויים לחזור נגד ריאל

אדינסון קבאני, קיליאן אמבפה
אדינסון קבאני, קיליאן אמבפה | AFP

ניימאר עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו נגד שטרסבורג בשבת אך עם כל הכבוד, האלופה מחכה לשובה של הצ'מפיונס. האורוגוואי חזר לאימונים, הצרפתי ישוב בשבוע הבא. וראטי צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש בעיר האורות

(גודל טקסט)
פגרת הנבחרות מאחורינו וכבר מחר (שישי) ישובו חלק מהליגות הבכירות, ביניהן גם הליגה הצרפתית. מי שתשחק רק בשבת היא האלופה פריז סן ז'רמן, שעם כל הכבוד למשחק הביתי נגד שטרסבורג (18:30) היא בוודאי חושבת בעיקר על המשחק הביתי ביום רביעי נגד ריאל מדריד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.


בשבת זו עשויה להופעת הופעת הבכורה העונה של ניימאר, אחרי שכבר שיחק, בישל וכבש במדי נבחרת ברזיל השבוע (ובקבוצתו, מנגד, לא שיחק מאז חודש מאי) אבל לקראת המפגש נגד הבלאנקוס עדכנה הערב (חמישי) פריז סן ז'רמן כי מי שעשויים להיות כשירים למפגש הם צמד החלוצים הפצועים, אדינסון קבאני וקיליאן אמבפה, שהוחלפו במהלך הניצחון על טולוז לפני כשלושה שבועות.


קבאני האורוגוואי שב לאימונים ויעלה עומסים לאט לאט, כך שהוא בהחלט צפוי לכל הפחות להיכלל בסגל נגד ריאל מדריד, אבל על פי העדכון הערב השיקום של קילאן אמבפה מתקדם היטב והוא צפוי לשוב לאימונים בשבוע הבא, כך שניתן להעריך שגם אם לא יפתח בהרכב, הוא בהחלט בתמונת הסגל של תומאס טוכל למפגש נגד הקבוצה של זינדין זידאן. החלוץ עצמו פרסם ברשתות החברתיות סרטון קצר באינסטגרם בו הוא חוזר בהדרגה לפעילות. רק נזכיר כי ניימאר לא יוכל לשחק נגד הבלאנקוס בשל ההשעייה שהוא סוחב מהעונה שעברה.



ניימאר. הופעת בכורה העונה בשבת? (Lintao Zhang/Getty Images)


שחקן נוסף של פריז סן ז'רמן שנמצא בכותרות, אולם מסיבות אחרות, הוא האיטלקי מרקו וראטי שצפוי לחתום על הארכת חוזה. וראטי בן ה-26 פרץ בפסקארה מליגת המשנה באיטליה והגיע לעיר האורות כבר ב-2012, שנה בה זכה בתואר "בראבו" – השחקן הצעיר הטוב ביותר באירופה על ידי המגזין האיטלקי "Guerin Sportivo". על אף דיווחי עבר לפיהם הוא רצה לעזוב את פריז אחרי כל כך הרבה שנים, כעת מדווח שהוא צפוי להישאר בחוזה חדש עד 2024 – בו הוא ירוויח 12 מיליון יורו לעונה בתמורה להישארות לפחות שלוש שנים נוספות וגם יקבל את סרט הקפטן במקום טיאגו סילבה שצפוי לעזוב עם סיום חוזהו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‪Bientôt de retour @psg

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי