טוכל הגיב למחאה: "מבין את האוהדים. ניימאר צריך להתמודד"

תומאס טוכל
תומאס טוכל | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP/Getty Images

המאמן של אלופת צרפת דיבר על הסערה שנוצרה סביב הכוכב הברזילאי בפארק דה פראנס אמש: "לאוהדים לא היה קל בחלון ההעברות, הוא חייב לקבל את ההתנהגות שלהם". על המספרת: "הוא יכול לשחק יותר טוב"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
ניימאר ערך אמש (שבת) את הופעת הבכורה שלו העונה בפארק דה פראנס, במשחק שמשך תשומת לב מכל רחבי אירופה. אחרי הקיץ המטלטל שעבר על הכוכב הפרובוקטיבי, ולמרות המספרת האדירה שכבש בניצחון 0:1 על שטרסבורג אוהדי פריז לא הצליחו להסתיר את תחושותיהם כלפי הכוכב.


כזכור, לאורך כל הקיץ ניימאר הביע את רצונו לעזוב את אלופת צרפת ולחזור לאקסית מברצלונה ואף אישר זאת בראיון בסוף המשחק. המעבר לא צלח והקהל של פ.ס.ז' הביע את זעמו על הברזילאי במשחק אמש, כשהניף שלט בוטה, קילל אותו ופצח בשריקות בוז רמות בכל פעם שהברזילאי נגע בכדור. את התשובה הוא סיפק על הדשא, עם מספר אדירה בדקה ה-92 שהעניקה ניצחון חשוב לקבוצתו. 


מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל, התייחס לסערה: "הוא חייב לדעת לקבל יחס עוין מהאוהדים. למרות שלא היה לו קל כי הוא בחור רגיש,  הוא הגיב טוב אתמול, אבל אלה החיים, גם לאוהדים לא היה קל בחלון ההעברות. בגלל זה הוא חייב לקבל את ההתנהגות שלהם. אני לא רוצה לשפוט אותם".


ניימאר. נמצא בלב הסערה בבירת צרפת (MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images)
ניימאר. נמצא בלב הסערה בבירת צרפת (MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images)


לגבי היכולת של הברזילאי: "הוא יכול לשחק טוב יותר, הוא זקוק למספר משחקים כדי למצוא את הקצב הנכון ואת היכולות הגופניות שלו בכדי להפוך את המשחק שלנו למהיר יותר. יש לו את היכולת להכריע משחקים. אני שמח שהוא הראה את זה אתמול ברגע האחרון".


פ.ס.ז' מוליכה את הליגה הצרפתית עם ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים וביתרון שתי נקודות לפני ראן שממוקמת במקום השני. ביום רביעי הקרוב היא תארח את ריאל מדריד במחזור הראשון בליגת האלופות, ויהיה מעניין לראות את התגובות של האוהדים הפריזאים לכוכב הברזילאי במשחק כה משמעותי. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי