בורדו וסוזה סחטו תיקו מברסט, ראיקוביץ' סיים ב-0:0 מול מונאקו

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | FRANCOIS NASCIMBENI / Contributor

קבוצתו של המאמן הפורטוגלי חילצה 2:2 לאחר מהפך של הקבוצה הצנועה. השוער הסרבי רשם פעם נוספת שער נקי ועלה למקום העשירי עם ריימס. קודם לכן: מארסיי ומונפלייה נפרדו ב-1:1 מלא בעצבים וכרטיסים אדומים

(גודל טקסט)
משחקי המחזור השישי בליגה הצרפתית המשיכו היום (שבת) כשתחילה מארסיי ומונפלייה נפרדו בתיקו 1:1 מורט עצבים ומלא בכרטיסים אדומים. לאחר מכן חמישה משחקים יצאו לדרך במקביל, כשבמוקד ניצב המשחק המהנה בין בורדו של פאולו סוזה לפברסט הצנועה, אשר נפרדו ב-2:2 מפתיע, בו האורחת ביצעה מהפך אדיר. פרדראג ראיקוביץ' פתח בהרכב ריימס נגד מונאקו, והצליח לשמור על שער נקי גם נגד הקבוצה מהנסיכות.



מארסיי – מונפלייה 1:1
מארסיי רצתה להמשיך את ריצתה הטובה בשבועות האחרונות ולהשלים ניצחון חשוב בביתה נגד מונפלייה, אך לצערם של הדרומיים הם כשלו במשימה. כבר אחרי 17 דקות האורחת עלתה ליתרון לאחר שברונה סאר כבש שער עצמי אומלל והכניס את קבוצתו ללחץ רב. רק בדקה ה-74 הגיע שער השוויון החשוב, כאשר ואלר גרמיין הוותיק ניצל ערבוביה בתוך הרחבה. בתוספת הזמן נשלפו שלושה כרטיסים אדומים במשחק, שניים מתוכם לשחקני מארסיי – אבובקאר קמארה ודימיטרי פאייט, כשג'ורדן פרי הורחק מהצד השני. לאחר הרבה מאוד עצבים נשמעה השריקה האחרונה וחלוקת נקודות נקבעה.




בורדו – ברסט 2:2
במשחק המפתיע של הערב, בורדו של פאולו סוזה עלתה לכר הדשא הביתי וכבר אחרי שש דקות היה נראה כי היא בדרך לכיוון הנכון אחרי שג'ימי בריאנד כבש בראשו שער חשוב. מנגד, ברסט לא נשברה מהפיגור המוקדם והשיגה שוויון בדקה ה-20 מרגלו של סמואל גרנדסיר. בתוך תוספת הזמן של החצי הראשון המהפך של האורחת הושלם כשמתיאס אוטרט הפציץ את הרשת מטווח קרוב. למזלו של סוזה, בדקה ה-70 פבלו הברזילאי עלה גבוה ונגח בעוצמה ישירות לתוך השער של ברסט וקבע תיקו 2:2 בסיום.


פאולו סוזה. המאמן הפורטוגלי ניצל מהפסד (ROMAIN LAFABREGUE/AFP/Getty Images)
פאולו סוזה. המאמן הפורטוגלי ניצל מהפסד (ROMAIN LAFABREGUE/AFP/Getty Images)


ריימס – מונאקו 0:0
פרדראג ראיקוביץ' פתח בהרכבה של ריימס במשחק הקשה נגד מונאקו. השוער הסרבי סיפק תצוגה מעולה כשהצליח להדוף מספר פעמים את גלסון מרטינס וקייטה באלדה של לאונרדו ז'ארדים. המארחת סיפקה מספר התקפות מסוכנות במחצית השנייה, אך לא הצליחה למצואאת הרגל המסיימת והצדדים נפרדו ללא שערים.


תוצאות נוספות:
מץ – אמיין 2:1

ניס – דיז'ון 1:2

נים – טולוז 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי