ראיקוביץ': "מתכנן להישאר בריימס בשנתיים הקרובות"

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP/Getty Images

אקס מכבי תל אביב התראיין ל'לאקיפ' הצרפתי ודיבר על המטרות של ריימס, פתיחת העונה הנהדרת שלו וההתאקלמות בצרפת: "הסתגלתי במהירות". וגם: ההבדלים בין ליגת העל לליגה הצרפתית

קבוצות: ריימס
(גודל טקסט)

פרדראג ראיקוביץ' לא יכול היה לחלום על פתיחת עונה טובה מזו בליגה הצרפתית. השוער שעבר ממכבי תל אביב לריימס בקיץ האחרון תמורת כ-4.5 מיליון יורו, ספג ארבעה שערים בלבד מתחילת העונה. קבוצתו ספגה את מספר השערים הנמוך ביותר בליגה בצוותא עם האלופה פריז סן ז'רמן, כשהיא ממוקמת שישית בטבלה. השוער הסרבי התראיין ב'לאקיפ' הצרפתי והתייחס להתאקלמות בצרפת, ההבדלים ביו הליגות: "השחקנים כאן יותר טכניים" והשאיפות לעתיד: "רוצה להישאר כאן לפחות בשנתיים הקרובות".

ההתאקלמות בצרפת: "אני מרגיש כאן טוב, כל האנשים במועדון קיבלו אותי בצורה יפה. חשבתי שייקח לי יותר זמן להסתגל, אבל התחברתי במהירות. אני נהנה בחדר ההלבשה, אני עדיין עובד על הצרפתית שלי לכן אנחנו לא תמיד מבינים אחד את השני, אבל אנחנו מתבדחים וצוחקים הרבה. בנוסף, המשפחה שלי הצטרפה אלי אחרי פגרת הנבחרות האחרונה ועכשיו היא תישאר איתי כאן. אשתי נהנית ואני משחק עם הילד, כולנו אוהבים את החיים פה".

תחילת העונה של ריימס: "פתחנו את הליגה בצורה טובה. השגנו 14 נקודות ואנחנו במקום השישי, זה מצב טוב עבורנו. אנחנו עובדים קשה ומשתפרים ויכולים להיות יעילים יותר. בכל מקום בו שיחקתי תמיד התמודדתי על הפסגה (הכוכב האדום בלגרד ומכבי תל אביב). הקבוצה סיימה במקום השמיני בעונה שעברה והמטרה היא לעשות עונה טובה יותר ולכוון לאירופה. זה מה שאמרתי למאמן דייוויד גואיון כשהגעתי לפה".

פרדראג ראיקוביץ'. עצר גם את אלופת צרפת (BERTRAND GUAY/AFP/Getty Images)
פרדראג ראיקוביץ'. עצר גם את אלופת צרפת (BERTRAND GUAY/AFP/Getty Images)

השאיפות לעתיד: "אני מתכנן להישאר השוער הראשון של המועדון ולהישאר כאן בשנתיים – שלוש הקרובות. אני לא היחיד שקובע על עתידי, אבל אני אוהב את ריימס ואת הליגה הצרפתית, היא מהירה יותר מאשר הליגה בישראל. השחקנים יותר טכניים ויש כאן יותר שערים. אני מרגיש בנוח עם ההגנה שלנו, שלא נותנת יותר מדי הזדמנויות ליריב. אנחנו צריכים לשפר את משחק ההתקפה, כי במשחקי הבית שלנו קבוצות מגיעות ומסתגרות מולנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי